اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تریبون جریان انحرافی ازدولتی بودن تیم محصولی رونمایی کرد



 

 

درحالی که سایت‌های همسو با گروه محصولی، سیاست سانسور خبری را در قبال سخنان اعضای جبهه متحد در پیش گرفته‌اند وشبه وب سایت‌های تیم پایداری با تحریف سخنان اعضای جبهه متحد به تخریب‌ها و افترا زنی‌های خود ادامه می‌دهند که نمونه آ ن در انتشار مناظره شنبه شب دکتر علیرضا زاکانی، رئیس ستاد انتخاباتی جبهه متحد اصولگرایان با حجت الاسلام قاسم روانبخش، عضو شورای مرکزی جبهه پایداری، در دانشگاه امام صادق (ع) دیده شد و تحریف سخنان زاکانی دست مایه تخریب دکتر زاکانی قرار گرفت، روزنامه دولت که این روز‌ها به تریبون جریان انحرافی معرف شده است نیز تخریب آشکار جبهه متحد را آغاز کرده است تا دولتی بودن پایداری‌ها بیش از پیش مشخص شود.

روزنامه ایران در گزارشی با عنوان «مردم در انتظار برنامه ائتلاف‌های انتخاباتی» به اصلاح به نقد گروه‌ها و جبهه‌های حاضر در انتخابات مجلس نهم پرداخته است و با نام بردن از تمامی گروه‌های انتخاباتی سعی داشته که این مساله را القا کند که تمامی گروه‌ها را مورد انتقاد قرارداده است اما عملا نوک پیکان تخریب‌ها را به سوی جبهه متحد اصولگرایان نشانه گرفته تا معلوم شود گروه محصولی چندان هم با دولتی‌ها بی‌ارتباط نیست و دولتی هاهم چندان برای به قدرت رسیدن تیم پایداری بی‌میل نیستند.

 

اعضای جبهه متحد , زاکانی , ستاد انتخاباتی ,

 

در این گزارش آمده است: «با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی این جبهه که به منظور اطلاع‌رسانی از اخبار، بیانیه و اعلام مواضع این حزب در ماه‌های گذشته راه‌اندازی شده در میان سرفصل‌هایی از جمله بیاینه و اخبار و تحلیل‌ها و... سرفصل «برنامه»‌ها گنجانده نشده است و با مراجعه به سایر بخش‌های این سایت هم نمی‌توان برنامه مدونی از این گروه قدیمی یافت.»

این گزارش ادامه می‌دهد: «تشریح برنامه‌های این جبهه البته در دستور کار نشست‌های دو نفره‌ای که از سوی برخی اعضای این تشکل برگزار شد قرار گرفت اما این نشست‌ها هم صرفاً به انتقاد از وضعیت موجود و عملکرد دولت گذشت بی‌آنکه برنامه‌ای مدون برای مجلس نهم ارائه شود. یکی از نشست‌های یاد شده با حضور الیاس نادران و احمد توکلی برای تشریح برنامه‌های اقتصادی این جمع برگزار شد که تشریح وضعیت تورم، انتقاد از رشد بیکاری، اجرای اصل ۴۴، وضعیت مبارزه با مفاسد اقتصادی و اجرای هدفمند کردن یارانه‌ها رئوس سخنرانی مشترک این دو اقتصاددان بود. توکلی البته پیش از این به صورت رسمی گفته بود لزومی ندارد کاندیدا‌ها برای انتخابات برنامه ارائه کنند!» تا تریبون جریان انحرافی عملا نشان دهد با منتقدین دولت میانه خوبی ندارد و انتقادات اعضای جبهه متحد به مذاق دولتی‌ها خوش نیامده است.

نکته مهم در این گزارش موهوم خواندن جریان انحرافی است. در این گزارش آمده است: «آنچه در سخنرانی‌ها و مواضع کاندیداهای منتسب به این جبهه می‌توان دید بیشتر افشاگری درباره برنامه جریان موهوم انحرافی است تا ارائه برنامه خود برای کسب کرسی‌های مجلس نهم.» تا به این ترتیب روزنامه ایران از این فرصت هم برای تطهیر جریان انحرافی و تخریب جبهه متحد ‌‌نهایت استفاده را ببرد.

 

این در حالی است که در باره گروه محصولی تنها به این مساله اشاره شده که در سیاست‌های این گروه تا کنون اثری از برنامه‌های مدون نیست وبعد هم با اعضای این گروه مصاحبه هایی انجام شده است!

در هر حال به نظر می‌رسد هر چه زمان انتخابات نزدیک‌تر می‌شود، موج تخریب‌ها و افترا‌ها علیه جبهه متحد بیشتر می‌شود و حالا دولتی‌ها نیز به جمع تخریب گران جبهه متحد اصولگرایان پیوستند تا حلقه تیم محصولی کامل شود و گمانه زنی‌ها در باره ملاقات تیم محصولی با حلقه یاران نزدیک دولت قوت بگیرد.

البته این اولین باری نیست که طرفداران تیم محصولی برای رسیدن به پیروزی دست به تخریب و ترور شخصیت می‌زنند و بولتن ۸۰ صفحه‌ای تخریبی و جزوه جدید ی که اخیر منتشر شد نمونه‌های بارز این نوع تخریب هاست.

بی‌تردید تیم محصولی که همواره مدعی اخلاق مداری و رعایت اخلاق سیاسی است توجیهی برای این بی‌اخلاقی‌ها نخواهد داشت و دولتی‌ها نیز نخواهند توانست تمایل خود به تیم پایداری را پنهان کنند..../شفاف


ویدیو مرتبط :
رونمایی( آریان تیم) هکر ها

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رونمایی از پوستر تیم‌های جام جهانی 2014


سایت شبکه ورزشی ESPN پوستر ۳۲ حاضر در جام جهانی را طراحی و منتشر کرد.