اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ترکیه رقیب جدید پیست دیزین!


«تور اسکی ترکیه فقط 495 هزار تومان». این جدیدترین اقدام کشور ترکیه برای جذب بیشتر توریست های ایرانی است.


ویدیو مرتبط :
پیست بین المللی دیزین

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حادثه تلخ در پیست دیزین



اخبار حوادث - حادثه تلخ در پیست دیزین

یک اسکی‌باز با تجربه در پیست دیزین دچار حادثه شد و به کما رفت.

به گزارش ایسنا، نوید شاهسوندی، اسکی باز 28 ساله تیم هایپ که در بخش نمایشی فعالیت می‌کند، به دلیل برخورد با کابین در پیست دیزین از ناحیه دست ، لگن، پا و سر دچار شکستگی شد و خونریزی مغزی کرد.

او پس از آسیب دیدگی‌ شدید به وسیله هلی کوپتر امداد ابتدا به بیمارستان امام خمینی‌ (ره) منتقل شد و دوباره به درخواست همراهانش راهی بیمارستان پارس شد که در این فاصله ایست قلبی کرد و توسط امدادگران احیا شد.

امیر شهاب حجازی همراه نوید شاهسوندی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: عوامل پیست دیزین به علت عدم امکانات کافی و نبود پزشک ابتدا اجازه ندادند که هلی کوپتر در پیست فرود آید.

او ادامه داد: خوشبختانه یک پزشک متخصص قلب در پیست مشغول اسکی بود که پس از این سانحه به کمک نوید شاهسوندی قلب وی راکه از کار ایستاده بود، احیا کرد.
 اخبار حوادث - ایسنا