اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ترامپ کروز را به تقلب در رای گیری آیووا متهم کرد



اخبار,اخبار بین الملل ,خبرهای بین الملل  ,انتخابات آمریکا

پس از رای گیری حزب جمهوری خواه در ایالت آیووا و شکست ترامپ، میلیاردر نیویورکی رقیبش را به تقلب در انتخابات متهم کرد.

به گزارش مهر به نقل از ان بی سی، دونالد ترامپ نامزد پیشتاز حزب جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا رقیب اصلی اش در این انتخابات را به تقلب در رای گیری ایالت آیووا متهم کرد.

در رای گیری محلی این ایالت، ترامپ در مقابل رقیبش تد کروز نامزد دیگر حزب جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شکست خورد. وی می گوید تیم تبلیغاتی کروز نامه هایی به منازل ساکنان این ایالت ارسال کرده است و از آنها خواسته اند که به کروز رای دهند.

همچنین کارکنان کمپین کروز به دروغگویی متهم شده اند چرا که به رای دهندگان گفته اند که بن کارسون در حمایت از کروز از رقابت کناره گرفته است.

ترامپ در صفحه شخصی خود در سایت توئیتر کروز را متقلب خطاب کرد و گفت: وی باید از انتخابات کناره گیری کند. تد کروز در رای گیری مقدماتی ایالت آیووا ۲۸ درصد آرا را کسب کرد و در حالیکه ترامپ تنها توانست ۲۴ درصد آرا را کسب کند.
 
  اخبار بین الملل  -  مهر 


ویدیو مرتبط :
فولکس واگن در آمریکا به تقلب متهم شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

"پخش روغن، چای و شکر به مردم در پای صندوق های رای" / مخالفان مرسی: در همه پرسی، تقلب شده



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

"پخش روغن، چای و شکر به مردم در پای صندوق های رای" / مخالفان مرسی: در همه پرسی، تقلب شده

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب : مخالفان رئیس جمهوری مصر اعلام کردند در همه‌پرسی قانون اساسی که دیروز آغاز شد تقلب شده است.

آنها سازمان اخوان المسلمین را متهم کرده‌اند که در مراکز رای‌گیری با پخش روغن، چای و شکر به مردم می‌خواهند به قانون اساسی رای مثبت بدهند.

فعالیت سازمان اخوان المسلمین در حالی است که احزاب مخالف پیش‌نویس قانون اساسی از هواداران خود خواسته‌اند در همه‌پرسی شرکت کرده و به آن رای منفی بدهند.

همه‌پرسی قانون اساسی دیروز در مرحله نخست در شهرهای قاهره، اسکندریه و هشت استان دیگر مصر انجام شد و یک هفته بعد واجدان شرایط در ۱۷ استان باقیمانده آراء خود را به صندوق‌ها خواهند ریخت./انتخاب