اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ترافیک سنگین پایتخت در شب یلدا


رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از حجم بالای تردد و ترافیک سنگین در اکثر معابر و بزرگراه‌های اصلی پایتخت در شب یلدا خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از حجم بالای تردد و ترافیک سنگین در اکثر معابر و بزرگراه‌های اصلی پایتخت در شب یلدا خبر داد.

سرهنگ مراد مرادی درباره وضعیت ترافیکی پایتخت در شب یلدا اظهار کرد: برابر گزارش‌های دریافتی هم اکنون بار ترافیکی در اکثر بزرگراه‌ها و معابر اصلی پایتخت پر حجم و سنگین گزارش شده است.

مرادی بزرگراه‌های نواب، چمران، همت، حکیم، نیایش، مدرس، شیخ فضل الله نوری، اشرفی اصفهانی، جناح‌، رسالت، یادگار امام و ... را جزو بزرگراه‌های دارای ترافیک سنگین اعلام کرد و گفت: همچنین ترافیک در خیابان‌های انقلاب، آزادی، ولیعصر، مطهری، بهشتی و ... نیز نیمه سنگین است.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس راهور تا پایان امشب در معابر حضور داشته و نسبت به روان سازی ترافیک اقدام خواهند کرد خاطرنشان کرد: همچنین هماهنگی‌هایی با اتوبوسرانی به منظور افزایش شیفت های کاری انجام شده تا نسبت به تخلیه جمعیت اقدام شود.

به گفته رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، حجم تردد انسانی در برخی از ایستگاه‌های مترو و بی.آر.تی نیز بالا گزارش شده است.

وی افزود: پیش بینی می‌شود این وضعیت تا ساعاتی دیگر ادامه داشته باشد.


ویدیو مرتبط :
فروش شب یلدا | فروش ویژه شب یلدا | تخفیف شب یلدا | شب یلدا | یلدا | یلدونه | تار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سارق حرفه ای خودرو در ترافیک سنگین پایتخت دستگیر شد



سارق حرفه ای پایتخت که در حال فرار از دست پلیس بود در ترافیک سنگین تهران به دام ماموران پلیس افتاد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،ساعت 17:30 بیست و دوم شهریورماه عوامل تخصصی کلانتری 121سلیمانیه هنگام گشت زنی در خیابان  پرستار به یك دستگاه خودرو مزدا با یك نفر سرنشین برخورد کردند که مشخص گردید كه در حال سرقت از خودرو پراید خاكستری هستند.

ماموران بلافاصله جهت متوقف نمودن خودرو و دستگیری فرد سارق اقدام  کردند كه راننده خودرو اقدام به فرار کرد و در نهایت در تعقیب و گریز كه حدود 20 دقیقه به طول انجامید با شلیك 18 تیر جنگی که توسط عوامل تخصصی و پیشگیری (چهار تیر به سمت لاستیك جلوسمت راست و چهارتیر به بدنه) شلیک شد خودرو متوقف شد.

راننده خودرو مجددا درصدد فرار بود كه در نهایت خودرو به دلیل ترافیك سنگین خودروهای عبوری متوقف و سارق دستگیر و در همین حین خودرو مزدا نیز استعلام گرفته شد كه مشخص گردید خودرو دارای سابقه سرقت از كلانتری 109 بهارستان در 20 شهریور می باشد.

در بازرسی از خودرو یك دستگاه ضبط خودرو و یك عدد ساك مسافرتی حاوی لباس و سوغاتی - یك عدد مودم و یك جفت كفش كه متعلق به مالک خودرو پراید بود، كشف گردید.

سرهنگ حسین اسدی سرکلانتر ششم پلیس پایتخت درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران جوان گفت:راننده خود را به هویت "ارسلان" 28 ساله دارای 3 سال سابقه زندان معرفی کرد كه در این خصوص پرونده تشكیل و به پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ فرستاده شد.


  اخبارحوادث  -  باشگاه خبر نگاران