اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ترافیک سنگین در جاده ها پس از پایان تعطیلات


معاون عملیات پلیس راه کشور آخرین وضعیت جوی و ترافیکی در جاده‌های کشور تشریح شد.

خبرگزاری فارس: معاون عملیات پلیس راه کشور آخرین وضعیت جوی و ترافیکی در جاده‌های کشور تشریح شد.

سرهنگ اسفندیاری معاون عملیات پلیس راه کشور گفت: با توجه به اتمام تعطیلات طبق آخرین گزارش‌های دریافتی از مراکز پلیس راه، ترافیک در محورهای هراز و باند جنوبی آزاد راه تهران - کرج و کرج - قزوین نیمه سنگین گزارش شده است.

وی در ادامه افزود: طبق آخرین اخبار دریافتی در استان مازندران محور فیروزکوه محدوده شیرگاه بارش پراکنده باران گزارش شده است و سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

اسفندیاری افزود: مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن 88255555 به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و امداد رسانی احتمالی به هموطنان عزیز است.


ویدیو مرتبط :
(ترافیک سنگین در جاده سراوان رشت) 2

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ادامه ترافیک نیمه سنگین جاده‌‌ ها در تعطیلات


رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راههای کشور به تشریح آخرین وضعیت راهها و محورهای مواصلاتی کشور پرداخت.

باشگاه خبرنگاران جوان: رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راههای کشور به تشریح آخرین وضعیت راهها و محورهای مواصلاتی کشور پرداخت.

سرهنگ محمد حسین حمیدی، رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راههای کشور گفت: بر اساس آخرین گزارشات دریافتی از مرکز کنترل ترافیک دراستان البرز محورکرج چالوس (ازمیدان امیرکبیر تا آدران , از گچسر تا تونل کندوان و محدوده پل زنگوله ) و رشت قزوین(از ورودی تونل منجیل تا آزادراه لوشان) , فیروزکوه (از زیراب تا شیر گاه ) سنگین گزارش شده است.

این مقم مسئول پلیس در ادامه عنوان کرد: بر همین اساس در استان های  قزوین (محورهای قزوین - زنجان و کرج - قزوین) , غرب تهران (آزادراه تهران - قم ) , شرق تهران (محدوده های پل سفید و سوادکوه) و محور هراز (از پیچ آهکدره تا امامزاده هاشم و در محدوده های گزنک , پلور و آب اسک) نیمه سنگین گزارش شده و در سایر جاده و معابر کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است.

وی خاطرنشان کرد: در کلیه راهها و محورهای مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام گزارش شدهاست.