اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تدوین ضوابط نوع پوشش هنرمندان و بازیگران


مشاور امور بانوان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: امر به معروف و نهی از منکر موضوع مهمی است که وزارت ارشاد به آن توجه ویژه‌ای دارد و در همین راستا تدوین ضوابط نوع پوشش هنرمندان در مجامع بین‌المللی در دستور کار قرار دارد.

خبرگزاری فارس: عفت شریعتی  مشاور امور بانوان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به لزوم ترویج عفاف و حجاب در جامعه گفت: بنیاد ملی مد و لباس در این زمینه وارد عمل شده است و خوشبختانه تا کنون اقدامات خوبی نیز در تهران و سایر شهرستان‌ها به منظور گسترش فرهنگ عفاف و حجاب انجام شده است.

وی ادامه داد: یکی از مسائل مهم در زمینه فرهنگ عفاف و حجاب، موضوع امر به معروف و نهی از منکر است که وزارت ارشاد در این زمینه برنامه‌هایی را در حال تدوین دارد که این موضوع به صورت گسترده در داخل و در تمام زیر مجموعههای وزارت ارشاد به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.

مشاور امور بانوان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به نقش هنرمندان در جامعه پرداخت و گفت: با توجه به اینکه هنرمندان می‌توانند به عنوان الگوی جوانان در جامعه مطرح باشند بنابراین نحوه پوشش آنها در مجامع بین المللی از نکاتی است که باید به آن توجه شود.

شریعتی ادامه داد: در این راستا وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برنامه‌ای را در حال بررسی دارد که بر اساس آن ضوابط نوع پوشش هنرمندان و بازیگران در مجامع بین المللی مشخص شود.

وی اظهار داشت: البته نگاه ما به موضوع امر به معروف و نهی از منکر نگاه سلبی نیست و اگر هنرمندان و بازیگران با زیبایی‌های موضوع عفاف و حجاب آشنا شوند و آن را رعایت کنند در کار و فعالیت خود نیز موفق‌تر خواهند بود.


ویدیو مرتبط :
عکس های منتخب هنرمندان در اینستاگرام با تدوین خودم.

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انتقادهای تند پولاد کیمیایی از جشنواره فجر و نوع پوشش بازیگران



اخبار فرهنگی,اخبار هنرمندان,پولاد کیمیایی

پولاد کیمیایی با انتشار عکسی از مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر نسبت به نحوه برگزاری این مراسم و نوع پوشش بازیگران انتقاد کرد.

به گزارش خبرآنلاین، کیمیایی نوشت: «تبریك میگم به تمام سینماگرانی كه چه به حق چه به نا حق سیمرغ گرفتن ...ولی به نظر من هنوز جشنواره خوب برگزار نمیشه و من در عجب هستم از جشن سرد اختتامیه ..چرا این قدر بد سلیقه باید برگزار بشه ..متأسفانه با وجود این كه قرار بود هنرمندان لباس رسمی بپوشن ولی باز هم اكثریت همكاران همان لباسهای روزمره را به تن داشتن و برخی دیگر با لباسهایی متظاهر تا جلب توجه كنند .

چرا وقتی همكاران گرامیم كه تعداد كمی هم هستن در محفلهای مهم كه جمع میشن با اكراه برای دیگری دست میزن..... یا وقتی بروی سن میرن كلامی از ته دل از آنها نمیشنویم ...متأسفانه بیشتر متظاهر هستن..ولی سالی دیگر گذشت كه خوب نبود و جشنواره خوبی هم نداشت البته منظورم برگزاری بود نه فیلم ها.»

اخبار فرهنگی - خبرآنلاین