اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تجمع مالباختگان در مقابل استانداری همدان



اخبار,اخبار اجتماعی,اختلاس شرکت سایپا در همدان


اخبار اجتماعی - تجمع مالباختگان در مقابل استانداری همدان

طلبکاران نمایندگی شرکت سایپا در همدان به منظور پیگیری کلاهبرداری نمایندگی شرکت سایپا مقابل استانداری همدان تجمع کردند.

به گزارش فارس از همدان، مردادماه امسال نمایندگی شرکت سایپا با کد 2409 به نام «سامان گستر زند» اقدام به کلاهبرداری از مشتریان کرده و کلاهبرداران با اختلاس حدود 50 میلیارد تومان متواری شده‌اند، با وجود آن که کلاهبرداری از سوی نمایندگی رسمی شرکت سایپا صورت گرفته، اما همچنان شاهد کش و قوس‌های بین مالباختگان و مسئولان شرکت خودروسازی سایپا هستیم و سایپا در قبال این اتفاق پاسخگو نیست.

طلبکاران این شرکت مقابل ساختمان استانداری همدان تجمع کردند؛ این افراد که با در دست داشتن پلاکاردهای «مسئولین کمک» مقابل استانداری جمع شده بودند، عمده خواهش خود را کمک از استاندار خواندند.

یکی از این شاکیان با بیان اینکه هرکدام از ما یک خوردو پراید، ال نود یا مگان اسم نوشته بودیم، گفت: تمام هزینه‌ها را پرداخت کرده بودیم که مشخص شد شرکت کلاهبردار بوده است.

وی گفت: افراد کلاهبردار این شرکت دستگیر شدند، اما هنوز پول ماشین‌های ما بازگردانده نشده است.

خانمی که عنوان می‌کرد از 24 دی ماه سال گذشته برای دریافت ماشین ثبت نام کرده، گفت: ما برای دریافت ماشین تسویه‌حساب کامل کرده بودیم و شرکت ساپیا هم بعد از مشخص شدن این کلاهبرداری در برنامه‌های تلویزیونی قول داد هزینه‌های ما را برگرداند اما تاکنون هیچ اتفاقی نیفتاده است.

فرد دیگری نیز با بیان اینکه ما فقط اصل پول را می‌خواهیم، ادامه داد: ما برای گرفتن پول خود به مجلس، دادگستری شرکت سایپا و حتی بورس هم رفته‌ایم اما توان مقابله با شرکت سایپا را نداریم، برای همین از مسئولان استانی کمک می‌خواهیم.

وی گفت: مدیر حقوقی سایپا در خبر 20:30 به کلاهبرداری نمایندگی سایپا اعتراف کرد و قول داد پول مالباختگان را به آنها برگرداند، اما در حال حاضر حتی جواب تلفن‌های ما را هم نمی‌دهد.

این مالباخته عنوان کرد: کسانی هم که حضوری به دیدن این مدیر رفته بودند با لبخندهای تمسخرآمیز و کنایه‌ای او مواجه شده‌اند.

در این کلاهبرداری 120 نفر از شهروندان همدانی مالباخته محسوب می‌شوند که در این تجمع از استاندار همدان درخواست داشتند صدای آنها را به گوش وزیر و رئیس جمهور برساند تا شاید بتوانند حق خود را بازستانند.

تلاش‌های امیر خجسته، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس نیز برای رسیدن این افراد به حق خود تاکنون راه به جایی نبرده است.
اخبار اجتماعی - فارس

 


ویدیو مرتبط :
در شهر - تجمع مالباختگان نگین خودرو آفتاب در پارک لاله

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تجمع اعتراض‌آمیز مردم همدان به افزایش قیمت برق



افزایش بهای برق , تجمع اعتراض‌آمیز مردم همدان

تجمع اعتراض‌آمیز مردم همدان به افزایش قیمت برق

امروز بیش از 60 نفر از شهروندان همدانی با تجمع در مقابل استانداری به افزایش بهای برق مصرفی اعتراض کردند.

 تعدادی از مردم شهر همدان امروز در اعتراض به افزایش بهای برق مصرفی و عدم توجه مسئولان شرکت توزیع برق به خواسته آنان در مقابل استانداری همدان تجمع کردند.

این تجمع که با حضور بیش از 60 نفر چندین ساعت به طول انجامید با حضور ابراهیم کارخانه‌ای نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس و حاجی‌رضا تیموری مدیر عامل شرکت توزیع برق استان همدان در بین معترضین و شنیدن سخنان آنها به طور مسالمت‌آمیز فیصله یافت.

یکی از معترضین با بیان اینکه قبض برق خانه من از 190 هزار تومان در هر نوبت قبض‌نویسی به یکباره به یک میلیون تومان افزایش یافته است گفت: بنده توان پرداخت چنین مبلغی را ندارم و به این مبلغ اعتراض دارم و به همین منظور امروز در مقابل استانداری تجمع کردیم.

وی ادامه داد: در میدان مفتح برای اتصال خانه به شبکه اصلی برق، با توجه به اینکه تیرهای چوبی برق در محل وجود دارد، شرکت برق هزینه اتصال برق و همینطور تغییر تیرهای چوبی به سیمانی را نیز از مشتریان طلب می‌کند.

در همین زمینه برای بررسی موضوع با مدیرعامل شرکت توزیع برق استان همدان گفت‌وگویی را ترتیب دادیم.

حاجی‌رضا تیموری با بیان اینکه علت افزایش بهای برق مصرفی افزایش قیمت سه تومان در هر کیلووات به مصرف برق است اظهار داشت: افرادی که امروز تجمع کردند از افزایش قیمت برق مصرفی آگاه نبودند و این افزایش قیمت را دولت ابلاغ کرده و شرکت برق آن را اجرا می‌کند.

وی افزود: برخی از تجمع‌کنندگان، از شرکت برق متقاضی اتصال به شبکه برق هستند که در هر جائی که امکانات باشد شرکت برق به خواسته آنها رسیدگی خواهد کرد، در غیر این صورت باید مانند دیگر شهروندان در نوبت رسیدگی به درخواست خود باشند./فارس