اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تجمع شبانه کارکنان و مالباختگان موسسه اعتباری میزان مقابل بانک مرکزی



اخبار,اخبار اجتماعی,مالباختگان

این بار مالباختگان و کارکنان موسسه اعتباری میزان، در مقابل شعب بسته شده این موسسه در مشهد و سایر شهرهای استان خراسان تجمع نکردند، بلکه به قلب پایتخت آمدند تا شب را در مقابل بانک مرکزی به روز برسانند.

آنها شب گذشته مقابل بانک مرکزی تجمع کردند و در پیاده رو خوابیدند

پس از آنکه مالباختگان موسسه مالی و اعتباری میزان، از حضور در خیابانها و تجمعات شبانه مقابل شعب بسته شده این موسسه در مشهد و سایر شهرها نتیجه ای نگرفتند، به تهران آمدند تا اعتراض خود را به گوش مسئولان برسانند.

اخبار اجتماعی - اقتصادی


ویدیو مرتبط :
موسسه مالی و اعتباری منحله «میزان» به بانک صادرات واگذا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تجمع مالباختگان میزان مقابل بانک مرکزی


این بار مالباختگان و کارکنان موسسه اعتباری میزان، در مقابل شعب بسته شده این موسسه در مشهد و سایر شهرهای استان خراسان تجمع نکردند، بلکه به قلب پایتخت آمدند تا شب را در مقابل بانک مرکزی به روز برسانند.

خبرآنلاین: پس از آنکه مالباختگان موسسه مالی و اعتباری میزان، از حضور در خیابانها و تجمعات شبانه مقابل شعب بسته شده این موسسه در مشهد و سایر شهرها نتیجه ای نگرفتند، به تهران آمدند تا اعتراض خود را به گوش مسئولان برسانند.

 تجمع شبانه کارکنان و مالباختگان موسسه اعتباری میزان مقابل بانک مرکزی + عکس

هفته های گذشته، این اشخاص با حضور در مقابل بانک مرکزی اعلام کرده بودند قصد دارند تجمع کنند ولی با حضور آنها مقابل بانک مرکزی موافقت نشد و آنها ترجیح دادند چند شبانه روز را در ایستگاه متروی میرداماد و پیاده روی اطراف آن به روز برسانند.

ولی بالاخره تجمع شبانه کارکنان و مالباختگان موسسه اعتباری میزان مقابل بانک مرکزی رقم خورد و تعداد زیادی از این اشخاص که غالبا از مشهد و استان خراسان رضوی آمده بودند مقابل بانک مرکزی شب را به صبح رساندند. آنها با افراشتن پلاکاردها و نصب آن به دیوار بانک مرکزی، سعی کردند خواسته های خود را به گوش مسئولان و مردم برسانند.

تجمع شبانه کارکنان و مالباختگان موسسه اعتباری میزان مقابل بانک مرکزی + عکس

 موسسه اعتباری میزان، با حضور تعدادی از کارکنان بازنشسته قوه قضاییه تشکیل شده بود که پس از ورشکستگی و احراز تخلفات مالی، به دستور دادستانی و شورای تامین استانهای خراسان رضوی، شمالی و جنوبی، پلمب شد.

اژه ای معاون اول قوه قضاییه دو هفته پیش اعلام کرد پس از آنکه عنوان شد بانک صادرات به عنوان بانکی که عهده دار تسویه امور دارایی و بدهی این موسسه شده است، مسئولان میزان با حضور بانک صادرات در این پرونده مخالفت کردند و ترجیح دادند در بازداشت به سر ببرند.

این موسسه با داشتن صدها هزار طلبکار، به یکی از معضلات اصلی اقتصاد منطقه شمال شرق کشور تبدیل شده است و هنوز گره کور بدهی های این موسسه مالی منحل شده، باز نشده و کماکان طلبکاران و مالباختگان ترجیح می دهند با حضور اعتراضی خود در مقابل نهادهای حکومتی و اقتصادی مانند استانداری، دادگستری و بانک مرکزی، عنوان کنند دنبال پس گرفتن اصل سپرده خود هستند.