اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تجاوز وحشیانه داعشی ها به 60 دختر باکره


نیروهای داعش به بیش از 60 دختر باکره در منطقه الکرمه واقع در استان الانبار تجاوز کرده اند.

ایرنا: نیروهای داعش به بیش از 60 دختر باکره در منطقه الکرمه واقع در استان الانبار تجاوز کرده اند.

شبکه اطلاع رسانی عراق (IMN)نوشت: نیک فرمانده شورای بیداری (صحوات) در منطقه فاش ساخت نیروهای داعش تعدادی از اعضای خانواده های این دختران را به دلیل اقدام برای دفاع از شرف و ناموسشان به قتل رسانده اند.

ˈمحمود المرضˈ گفت که باندهای جنایتکار داعش از هنگام نفوذ به این منطقه به تعداد زیادی از دختران باکره تجاوز کرده اند.

قربانیان، بیشتر از ساکنان مناطق الصحییات ، الهیب و البو خنفر در استان الانبار هستند.

الکرمه شهری نسبتا بزرگ با جمعیتی حدود 260 هزار نفر در 15 کیلومتری شمال شرق فلوجه است.

از هنگام نفوذ داعش به شمال عراق و تصرف موصل، این گروه جنایات زیادی مرتکب شده است.

در دو روز گذشته شهر سنجار در شمال غرب موصل مورد هجوم این گروه قرار گرفت و هزاران عضو اقلیت ایزدی به کوهها آواره شدند. گزارش های دریافتی از این منطقه حاکی است که این گروه تاکنون تعداد زیادی از مردان ایزدی را اعدام کرده و زنان را نیز به اسارت برده است.


ویدیو مرتبط :
جهاد نکاح داعشی ها با دختر خود ( تجاوز پدر به دختر)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حاشیه های تجاوز وحشیانه به دختر 5 ساله در هندی +عکس



تصاویر تجاوز وحشیانه به دختر 5 ساله , تجاوز به دختر بچه در هند
به گزارش پرداد به نقل از دیلی میل: اخیرا با تجاوز وحشیانه به یک دختر  5 ساله هندی مردم این کشور برای چندمین بار پیاپی طی ماههای اخیرا در اعتراض به این نا امنی به خیابانها ریختند. در تازه ترین اقدام ننگین علیه دختران و زنان در این کشور یک دختر 5 ساله توسط همسایه ربوده شده و مورد آزار و اذیت تجاوز قرار گرفته است و اکنون در برزخ مرگ و زندگی اسیر است.

این دختر مدت 4 روز در چنگال همسایه شیطان صفت اسیر بوده است و بعد از این مدت یک نفر با شنیدن صدای گریه های او متوجه حضور او شده و پلیس را در جریان قرارا داد. به گفته پزشکان حال این دختر بچه بسیار وخیم است و اجسام خارجی مثل بطری و شمع از بدن او خارج شده است که نشان میدهد شدت جنون مرد متجاوز تا چه اندازه است.
به گفته پلیس این سومین مورد آزار جنس یک فرد در ماه گذشته میلادی در هندوستان است ، مردم خشمگین هندوستان در پس این اتفاقات ناباورانه به خیابانها ریخته و خواستار برقراری امنیت و مجازات عوامل این نا امنیها هستند.
گفته میشود والدین این دختر بچه به خاطر حفظ آبروی خود او را در بیمارستان رها کرده و رفته اند. پلیس هندوستان میگوید مرد متجاوز را شناسایی کرده و در حال تلاش برای دستگیری اوست..... /   pardad.ir

تصاویر تجاوز وحشیانه به دختر 5 ساله , تجاوز به دختر بچه در هند

تصاویر تجاوز وحشیانه به دختر 5 ساله , تجاوز به دختر بچه در هند

تصاویر تجاوز وحشیانه به دختر 5 ساله , تجاوز به دختر بچه در هند