اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تجاوز جنسی مدیر BBC را به حرف آورد


"پیتر هاروکس" (peter horrocks) -مدیر سرویس جهانی بی بی سی به روشنگری های باشگاه خبرنگاران درباره روابط غیراخلاقی كاركنان این شبكه انگلیس واكنش نشان داد.

پیتر هاروکس (peter horrocks) -مدیر سرویس جهانی بی بی سی در سخنانی، مدعی آغاز حمله ای همه جانبه از سوی ایران علیه این شبكه شد و از سازمان های بین المللی درخواست كمك كرد.

وی درباره بازداشت عوامل شبكه مخفی بی بی سی در تهران، اذعان داشت كه این افراد به صورت غیرمستقیم با این شبكه ارتباط داشته اند.

"پیتر هاروکس" همچنین با ابراز ناراحتی خود از اینكه چرا "جرایم جنسی" كاركنان این شبكه با ذكر نام در رسانه های ایران مطرح شده، تاكید كرد: اینها فقط یك اتهام است و كاركنان من چنین جرایمی انجام نداده اند!

مدیر سرویس جهانی بی بی سی درباره انحرافات اخلاقی مجریان بی بی سی فارسی توضیح دیگری نداده و به همین مقدار بسنده كرده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران



ویدیو مرتبط :
تجاوز جنسی و عاقبت زناکار و گناه جنسی +۱۸

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کناره گیری مدیر کل BBC با افشا آزار جنسی


مدیرکل شبکه بی‌بی‌سی با ظاهر شدن در برابر دوربین‌های تلویزیونی به طور رسمی استعفای خود را اعلام کرد.

خبرگزاری ایسنا: مدیرکل شبکه بی‌بی‌سی با ظاهر شدن در برابر دوربین‌های تلویزیونی به طور رسمی استعفای خود را اعلام کرد.

در پی متهم شدن یکی از سیاستمداران سابق حزب محافظه‌کار انگلیس به آزار جنسی کودکان در یکی از مهم‌ترین برنامه‌های خبری بی‌بی‌سی، جورج انتویسل، مدیرکل این شبکه خبری از سمت خود کناره‌گیری کرد.

در همین حال،‌ استعفای جورج انتویسل مرتبط با رسوایی جنسی جیمی سویل، ستاره درگذشته این شبکه خبری نیز عنوان شده است.

انتویسل پیش از استعفا گفته بود که گزارش برنامه نیوزنایت به غلط لرد مک آلپاین، از اعضای برجسته حزب محافظه‌کار را به کودک‌آزاری متهم کرده بود و نباید از برنامه پخش می‌شد.

گزارش نیوزنایت که به بررسی سوء استفاده جنسی پرورشگاه‌های ولز اختصاص داشت، از لرد آلپین به اسم نام برده است ولی مطالب منتشر شده در سایت‌های ایترنتی با استناد به این گزارش، او را به عنوان متهم شناختند.

انتویسل گفته است که او پس از پخش گزارش از محتوای آن مطلع شده است. با این حال، به گفته انتویسل، او به عنوان مدیرکل بی‌بی‌سی و سردبیر این سازمان خبری، مسئول محتوای همه برنامه‌هایی است که از این رسانه پخش می‌شود.

جورج انتویسل کمتر از دو ماه هدایت بی‌بی‌سی را برعهده داشت.