اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تجاوز به 4 کودک توسط کشیش هوسران


مردم خشمگین اندونزی پس از تجاوز جنسی یک کشیش به چهار کودک، خانه وی را ویران کردند.

خبرگزاری ایرنا: مردم خشمگین اندونزی پس از تجاوز جنسی یک کشیش به چهار کودک، خانه وی را ویران کردند.

این کشیش در ˈملنگˈ در شرق جاوا اندونزی مزاحم چهار کودک هفت و هشت ساله شده که خشم مردم را بدنبال داشت.

ملنگ اندونزی دارای قدمت باستانی است و در طول دوره استعمار هلند، بخش محبوب اروپاییان بود. مردم گاهی از این شهر به عنوان ˈپاریسˈ جاوا یاد می کنند.

پلیس ملنگ روز جمعه اعلام کرد نتایج آزمایشات جرم را اثبات می کند اما کشیش مظنون این اعمال را نمی پذیرد.

پلیس، کشیش مذکور را پس از دریافت گزارش پدر و مادر یکی از قربانیان این تجاوز بازداشت کرد. وی براساس ماده 23 قانون حمایت از کودکان به 15 سال زندان محکوم می شود.

پلیس ملنگ اعلام کرد این کشیش هنگامی که همسرش در سرکار حاضر بوده به این چهار کودک بین 17 تا 41 سنت داده و آن ها را به منزل آورده است . این فرد پس از آزار کودکان آن ها را تهدید کرده است ماجرا را فاش نکنند.

رسانه های اندونزی اعلام کردند این کشیش که پنج سال است به این منطقه آمده است با جامعه کودکان ارتباط نزدیکی داشته است.

این فرد اتهامات وارد شده را رد می کند اما مردم خشمگین پس از مطلع شدن از این جریان خانه وی را ویران کردند.

در گزارش رسانه های اندونزی نامی از این فرد برده نشده است.


ویدیو مرتبط :
تجاوز کشیش به کودکان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مجازات سنگین برای 3 مرد هوسران به خاطر تجاوز به یک کودک


متهم اصلی ابتدا قربانی را كه یك پسر بچه بوده است ربوده و سپس توسط همدستانش مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده و در نهایت به وسیله‌ی خودرویشان به قتل رساندند.

خبرگزاری ایسنا: دادگاهی در عربستان سه مجرم را به دلیل تجاوز و قتل عمد یك كودك در مجموع به 35 سال حبس و 3500 ضربه شلاق محكوم كرد.

دادگاه شهر اللیث متهم اصلی این پرونده را به 15 سال حبس و 1500 ضربه شلاق و دو تن دیگر را به جرم همدستی با وی هر یك به 10 سال زندان و 100 ضربه شلاق محكوم كرده است.

بر اساس اسناد دادگاه، متهم اصلی ابتدا قربانی را كه یك پسر بچه بوده است ربوده و سپس توسط همدستانش مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده و در نهایت به وسیله‌ی خودرویشان به قتل رساندند.

پدرقربانی در دادگاه اعلام كرد كه درخواست تجدیدنظر خواهد داد چون آنها به عمد كودكشی را كشته‌اند و مستحق مجازات بیشتری هستند.