اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تجاوز به زن جوان توسط دو مرد بی رحم در دامداری


راننده هوسرانی كه به بهانه نجات زن جوان از دام مزاحمان خیابانی، او را ربوده و با انتقال به یك دامداری، همراه دوستش وی را مورد آزار و اذیت قرار داده بودند، دستگیر شدند.

جام جم آنلاین:  راننده هوسرانی كه به بهانه نجات زن جوان از دام مزاحمان خیابانی، او را ربوده و با انتقال به یك دامداری، همراه دوستش وی را مورد آزار و اذیت قرار داده بودند، دستگیر شدند.

 سیزدهم شهریور امسال زن جوانی با حضور در پلیس آگاهی شهرستان شهریار در غرب استان تهران، علیه دو مرد به اتهام آدم ربایی و آزار و اذیت شكایت كرد.


شاكی به پلیس گفت: شب هنگام از خانه یكی از اقوام در شهریار خارج شدم تا به خانه‌ام بروم. متوجه شدم دو سرنشین یك موتورسیكلت در تعقیبم هستند. آرام‌تر حركت كردم تا آنها عبور كنند اما این گونه نشد و دقایقی بعد موتورسیكلت مقابلم توقف كرد و دو سرنشین آن شروع به متلك‌گویی كردند.

شاكی اضافه كرد: با مزاحمت دو جوان موتورسوار با فریاد از مردم كمك می‌خواستم در این موقع راننده یك خودروی پراید با دیدن مزاحمت راكبان موتورسیكلت از من خواست سوار خودرو شوم. من كه بشدت ترسیده بودم برای فرار از دام دو جوان مزاحم، سوار خودرو شدم و با دادن نشانی خانه‌ام به مرد غریبه خواستم مرا نزد همسر و خانواده‌ام ببرد.

زن جوان با اشاره به ماجرای تلخی كه برایش رقم خورده بود، گفت: پس از طی مسافتی راننده به بهانه این‌كه بنزین خودرویش تمام شده و قصد سوختگیری دارد، ادعا كرد دامداری دوستش در همین حوالی است و اگر دقایقی اجازه دهم چند لیتر بنزین از وی می‌گیرد و بعد ادامه مسیر می‌دهد و مرا به خانه‌ام می‌رساند.

وی اضافه كرد: غافل از این‌كه در دام سیاه مرد راننده گرفتار شده‌ام، به حرف‌هایش اعتماد كردم. در خودرو ماندم و او وارد دامداری شد. مدتی كه گذشت و خبری از مرد راننده نشد، ترسیدم و قصد فرار داشتم كه مرد راننده همراه مرد دیگری كه به نظر می‌رسید صاحب دامداری است، به سمت خودرو آمدند و در حالی كه چاقو به دست داشتند به من نزدیك شدند.خواستم از خودرو پیاده شوم و فرار كنم اما درها قفل بود، بوق خودرو را به صدا در آوردم تا شاید كسی متوجه شده و به كمكم بیاید؛ اما انگار كسی صدای بوق خودرو و فریادهایم را در آن تاریكی نمی‌شنید.

وی گفت: آن دو مرد مرا به زور از خودرو پیاده كردند و با انتقال به دامداری من را مورد آزار و اذیت قرار دادند.ساعاتی بعد مرا در كنار جاده رها كردند و متواری شدند.

شاكی ادامه داد: خود را به جاده رساندم و همانجا نقش زمین شدم. خانواده‌ای كه با خودرویشان در حال عبور از محل بودند، متوجه شده و مرا نجات دادند.

در پی این شكایت و اطلاعات به‌دست آمده از دو متهم فراری، چهره‌نگاری رایانه‌ای از آنها انجام شد و متهمان آزارگر تحت تعقیب پلیس آگاهی شهرستان شهریار قرار گرفتند.

جستجو برای دستگیری متهمان ادامه داشت تا این ‌كه كارآگاهان جنایی هفته گذشته هنگام گشتزنی در یكی از محله‌های شهریار، پراید در حال حركتی را مشاهده كردند، كه مشخصات آن و راننده‌اش با یكی از دو متهمی كه پلیس در تعقیبشان بود، مطابقت می‌كرد بنابراین با هماهنگی قضایی، ماموران با متوقف كردن خودرو، راننده را كه مرد جوانی بود دستگیر كردند.

متهم جوان با انتقال به پلیس آگاهی شهریار در بازجویی ادعا كرد، در حال عزیمت به محل ملاقات با دوستش بوده كه به اشتباه دستگیر شده است.

در حالی كه متهم همچنان سعی می‌كرد خود را بی‌گناه جلوه دهد، ماموران با احضار زن شاكی از وی خواستند متهم را از میان چند متهم حاضر در بازداشتگاه پلیس شناسایی كند كه وی با دیدن متهم او را از میان دیگر متهمان شناسایی كرد و با اعتراف متهم دیگر همدست وی نیز دستگیر شد.


ویدیو مرتبط :
اتهام دروغ آدمربایی و تجاوز جنسی چند زن عوضی به مرد ران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

2 مرد بی‌رحم در شهر اعدام شدند/ تجاوز به زن جوان با تهدید فرزند 2 ساله‌اش



مرد بی‌رحم که با سوء استفاده از تنهایی یک زن جوان،‌ دست به جنایتی بی‌شرمانه زده بودند،‌به دار مجازات آویخته شدند.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران، صبح امروز 2 متجاوز به عنف در چهار راه شهید رجایی شهر بابک به چوبه دار آویخته شدند.

بر اساس این گزارش حکم این افراد دادگاه کیفری شعبه 2 کرمان صادر و پس از اعتراض ، پرونده جهت صدور حکم نهایی به دیوان عالی کشور فرستاده شد و معاون اول قوه قضاییه کشور پس از بررسی پرونده ، حکم را تایید و به استان ابلاغ کرد.

 گفتنی است، در مورخ 15 دی ماه سال 93، متجاوزان که از نبودن شوهر یک خانم در منزل آگاهی پیدا می‌کنند وارد منزل این خانم شده و با تهدید فرزند دوساله‌اش به این خانم تجاوز می‌کنند و پس از ارتکاب جنایت متواری می‌شوند که 2 روز بعد در حوالی منطقه میدوک شناسایی و دستگیر می‌شوند.


  اخبار  حوادث  - باشگاه  خبر  نگاران