اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تجاوز به زنان در مقابل چشمان شوهر/40 تجاوز، 20 قتل و 23 دختر ربایی در دو سال+عکس



تجاوز,عکس تجاوز,تجاوزبه زنان
تجاوز به زنان در مقابل چشمان شوهر/40 تجاوز، 20 قتل و 23 دختر ربایی در دو سال+عکس

به گزارش پلیس: متجاوز فراری پس از ربودن زوج جوان به همراه فرزند 2 ساله و مورد تجاوز وحشیانه قرار دادن آنان در شهر انکوریج واقع در آلاسکا دستگیر شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران به نقل از سی ان ان، جری اندروی 24 ساله که در بعضی موارد به عنوان راننده تاکسی قربانیان خود را پس از ربودن مورد تجاوز قرار می داد و در مواردی دیگر به صورت پنهانی به قصد تجاوز جنسی وارد منازل می شد، توسط پلیس شهر اینکوریج دستگیر شد.

وی در پرونده خود 23 مورد دخترربایی و 40 مورد تجاوز به عنف و 15 مورد قتل عمد در مدت 2 سال انجام داده درج شده است.
وی هنگامی که قربانیان خود را انتخاب می کرد در صورت متاهل بودن همسر قربانیش را می کشت.

وی هنگامی دستگیر شد که هنگام وارد شدن به منزلی برای پیش برد اهداف خود به صورت اتفاقی توجه پلیس گشت را به خود جلب می کند وی هنگام ورود متوجه درهای قفل می شود و مجبور به عبور از پنجره نیمه باز آشپزخانه برای داخل شدن می شود.

پس از مشاهده این صحنه توسط نیروهای پلیس و درخواست نیروهای کمکی خانه مذکور تحت محاصره پلیس می شود و درست هنگامی که وی با تهدید اسلحه قربانی اش را که زن جوان 20 ساله ای بود و او را وارد به انجام اعمال غیر اخلاقی می کرد با حضور پلیس دستگیر و قتل و تجاوز 2 ساله وی پایان یافت.

پس از منتشر شدن خبر دستگیری وی با حضور شاکیان جلسه دادگاه وی روز گذشته آغاز شد، در میان شاکیان وی زنان مسن 71 سال نیز وجود داشت.
پس از رای دادگاه و شهادت قربانیان متاهل مبنی بر کشته شدن همسرانشان به دست وی هیات منصفه جری اندرو را محکوم به اعدام نمودند./باشگاه خبرنگاران

 

 


ویدیو مرتبط :
تجاوز به زنان مقابل چشمان شوهر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تجاوز جنسی به 40 دختر دانش آموز/دختر جوان دوستانش را 3600 دلار می‌فروخت+عکس



تجاوز جنسی,عکس تجاوز جنسی

تجاوز جنسی به 40 دختر دانش آموز/دختر جوان دوستانش را 3600 دلار می‌فروخت+عکس

به گزارش پلیس دانش آموز دختر 17 ساله پس از فریب دادن همکلاسی‌های خود را برای ملاقات کاری به تاجر 62 ساله در شهر وبستر تگزاس می‌فروخت، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از اسوشیتدپرس چلسی الیزابت تیلور 17 ساله پس از معرفی همکلاسی خود به مایکل وین مک اینتاش تاجر 62 ساله و تعیین قرار ملاقات در منزل وی به بهانه داشتن شغل پردرآمد به مایکل وین فروخت.

مایکل وین 62 ساله پیش تر با 2 فقره تجاوز جنسی به یک کودک متهم شده بود که با پرداخت وثیقه 120 هزار دلاری آزاد شد.

الیزابت پس از جلب اطمینان دوستان خود مبنی بر یافتن شغل مناسب و پردرآمد به منزل مایکل می‌فرستاد و در ازای این کار 3600 دلار دریافت می‌نمود.

فریب خوردگان پس از حضور در منزل مایکل با تهدید شدن به مرگ وادار به انجام خواسته‌های مایکل می‌شدند.

الیزابت به صورت پنهانی از اتفاقات روی داده فیلم و عکس تهیه می‌کرد و با ارائه آنها به قربانیان آنان را وادار به سکوت می‌نمود براساس اطلاعات یکی از قربانیان که به صورت ناشناس در یک گفتگوی تلفنی با پلیس وبستر صورت گرفت هویت الیزابت و مایکل برای پلیس بازگو شد.

پلیس در یک عملیات مخفیانه قبل از قربانی شدن آخرین قربانی الیزابت و مایکل را در منزل وی قبل از ارتکاب جرم دستگیر نمود.

وی تاکنون 40 پرونده شکایت مبنی بر تجاوز جنسی را پیش روی پلیس باز کرده است.

پرونده متهمین پس از تکمیل شدن به دادگاه فرستاده خواهد شد.
/باشگاه خبرنگاران