اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تبریک اوباما به مسلمانان همراه با وعده افطار



اخبار,اخبار بین الملل,ماه مبارک رمضان اوباما


 اخبار بین الملل - تبریک اوباما به مسلمانان همراه با وعده افطار

باراک اوباما رییس جمهور آمریکا در بیانیه ای فرارسیدن ماه مبارک رمضان را به مسلمانان کشورش و سرتاسر جهان تبریک گفت.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، باراک اوباما در این پیام تبریک از سازمان ها، شخصیت ها و شرکت های اسلامی آمریکایی که برای کاهش شکاف درآمدی و فقر از طریق فعالیت های خیریه، برنامه های آموزشی و مهارت آموزی، نظارت بهداشتی دانش آموزان و کارگران و خانواده ها تلاش می کنند، تقدیر کرد.

اوباما گفت که قصد دارد درهای کاخ سفید را برای تناول وعده افطار با مسلمانان آمریکا به روی آنها بگشاید.
 اخبار بین الملل - ایرنا


ویدیو مرتبط :
راز و نیاز و سفره افطار مسلمانان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اوباما عید قربان را به مسلمانان تبریک گفت



پیام تبریک عید قربان باراک اوباما

اوباما عید قربان را به مسلمانان تبریک گفت

باراک اوباما عید قربان را به تمامی مسلمانان جهان تبریک گفت و برای آنها آرزوی انجام مراسم حجی بی‌خطر و همراه با سعادت را آرزو کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری ورد بولتن، باراک اوباما، رئیس‌جمهوری آمریکا در پیامی اعلام کرد: در حالی که کشورهای همسایه و دوستان مسلمانان ما برای مراسم عید گردهم می‌آیند، مسلمانان آمریکا نیز در میان سه میلیون تن از حجاج هستند که در متنوع‌ترین و بزرگترین گردهمایی در دنیا حضور دارند که این مساله یادآور ریشه مشترک تمامی ادیان ابراهیمی است.

رئیس جمهوری آمریکا افزود: مسلمانان برای بزرگداشت مراسم عید قربان به افراد گرسنه، بیمار و کسانی که درگیر جنگ هستند، یاری می‌رسانند.

وی ادامه داد: خدمات آنها نمونه‌ای برجسته از نقش مثبتی است که ایمان می‌تواند در ترغیب جوامع برای همکاری به منظور پرداختن به مشکلات ایفا کند. ما به نیابت از مردم آمریکا گرم‌ترین تبریک را برای موسم عید اعلام می‌کنیم.

اوباما در آخر گفت: عید مبارک و حج مقبول!

/ایسنا