اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تازه ترین اثر شهرام ناظری


«رقصانه» نام تازه‌ترین اثر شهرام ناظری است که به زودی از سوی انتشارات سروش منتشر می‌شود.

 تسنیم نوشت: «رقصانه» نام تازه‌ترین اثر شهرام ناظری است که به زودی از سوی انتشارات سروش منتشر می‌شود.

آلبوم «رقصانه» را حسین پرنیا آهنگسازی کرده و آوازش را شهرام ناظری خوانده است. این آلبوم قرار است 14 دی سال جاری از سوی انتشارات سروش روانه بازار موسیقی شود.

آلبوم «رقصانه» به مناسبت سال مولانا جلال‌الدین بلخی تهیه شده است.

تازه ترین اثر شهرام ناظری


ویدیو مرتبط :
استاد شهرام ناظری-اثر وطنم از آلبوم ایران جوان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انتشار اثر مشترک چكناواریان و شهرام ناظری


كنسرت مشترك شهرام ناظری و چكناواریان كه چند سال قبل در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران به روی صحنه رفته بود وارد مرحله پخش و توزیع می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: كنسرت مشترك شهرام ناظری و چكناواریان كه چند سال قبل در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران به روی صحنه رفته بود وارد مرحله پخش و توزیع می‌شود.

حمید اسفندیاری در این رابطه گفت: این اثر قرار بود همراه با مجموعه آثار لوریس چكناواریان كه در قالب 20 لوح فشرده منتشر شد و مجموعه سمفونی‌ها و اپراهای این هنرمند را در خود جای می داد، منتشر شود اما به علت حساسیت‌های شهرام ناظری به تعویق افتاد.



او ادامه داد: این اثر كه قرار بود، 10 اردیبهشت ماه منتشر شود، سرانجام 17 تیرماه توسط شركت «آوای باربد» در مراكز فروش آلبوم موسیقی توزیع خواهد شد.

 پیش از این نسخه غیر مجاز این اثر نیز در بازار موسیقی كشور منتشر شده بود.