اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تاثیرگذارترین سخنرانی اسکار 2015


«گراهام مور»، برنده جایزه بهترین فیلم نامه اقتباسی برای فیلم «بازی تقلید»، دیشب در مراسم اسکار با سخنرانی تاثیرگذاری که داشت، از فرصت به دست آمده استفاده کرد تا سطح آگاهی نسبت به افسردگی و خودکشی را بالا ببرد.

 
 
 
 
 صبح بخیر: «گراهام مور»، برنده جایزه بهترین فیلم نامه اقتباسی برای فیلم «بازی تقلید»، دیشب در مراسم اسکار با سخنرانی تاثیرگذاری که داشت، از فرصت به دست آمده استفاده کرد تا سطح آگاهی نسبت به افسردگی و خودکشی را بالا ببرد.

او گفت: «من در سن 16 سالگی اقدام به خودکشی کردم و اکنون اینجا ایستاده ام. من این لحظه را به آن جوانی تقدیم می کنم که فکر می کند به هیچ جمعی تعلق ندارد و به درد هیچ کاری نمی خورد. تو ارزشمندی. عجیب و متفاوت باقی بمان و زمانی که نوبت به تو می رسد که در این موقعیت و روی این صحنه قرار بگیری، لطفا همین پیام را انتقال بده».

تاثیرگذارترین سخنرانی اسکار

امیدواریم این سخنرانی گراهام مور تاثیری هرچند اندک، هم بر جوانان و هم بر مسئولینی که در این زمینه می توانند اثرگذار باشند داشته باشد، چرا که آمار خود کشی، به ویژه در پی بحران های اقتصادی موجود در تمامی دنیا افزایش چشمگیری داشته است. 


ویدیو مرتبط :
تاثیرگذارترین سخنرانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برگزیدگان اسکار 2015


هشتاد و هفتمین دوره مراسم اهدای جوایز اسکار با پیشتازی «مرد پرنده‌ای» در دریافت جوایز به کار خود پایان داد.