اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تابلوی نقاشی بهانه تجاوز 2جوان به دختر نقاش


جوان خواستگار که دختر مورد علاقه‌اش را به خانه دوستش دعوت و در دام شیطانی گرفتار کرده بود، در مشهد دستگیر شد و همدستش نیز تحت تعقیب قرار گرفت.

جام جم: جوان خواستگار که دختر مورد علاقه‌اش را به خانه دوستش دعوت و در دام شیطانی گرفتار کرده بود، در مشهد دستگیر شد و همدستش نیز تحت تعقیب قرار گرفت.

رسیدگی به این پرونده هفته گذشته با شکایت دختر جوانی علیه 2 مرد شیطان‌صفت در دستور کار ماموران اداره آگاهی مشهد قرار گرفت.

 شاکی به پلیس گفت: چندی پیش، بعد از خروج از آموزشگاه نقاشی، سوار خودروی پرایدی شدم تا به خانه‌مان بروم.

راننده پراید در گفت‌وگو با من، وقتی متوجه شد در زمینه نقاشی فعالیت می‌کنم، ادعا کرد او نیز به این رشته علاقه‌مند است و در رابطه با آن سوال‌هایی مطرح کرد. بعد از این ملاقات، چند بار دیگر نیز مرد راننده را نزدیک آموزشگاه نقاشی دیدم و به این ترتیب ارتباطمان شکل گرفت.

 پس از مدتی مرد جوان به خواستگاری‌ام آمد، اما خانواده‌ام با این وصلت مخالفت کردند. من هم از او خواستم برای همیشه فراموشم کند اما نپذیرفت و بدون اطلاع خانواده‌ام، ارتباطمان ادامه داشت.

 
دیدن تابلوی نقاشی دردسرساز شد

دختر جوان درباره روز حادثه گفت: یک روز مرد خواستگار با ادعای این‌که یکی از دوستانش در زمینه نقاشی فعالیت دارد، مرا به خانه او برد تا تابلوهای نقاشی‌اش را نشانم دهد. آن روز وقتی به خانه دوستش رفتم، او به بهانه نشان دادن تابلو‌ها، مرا به زیرزمین خانه برد.

 در آنجا یک لیوان نوشیدنی، به من تعارف کرد که با خوردن آن، سرم گیج رفت و بی‌هوش شدم. ساعاتی بعد در یکی از محله‌های شهر در حالی که از سوی آن دو جوان مورد آزار و اذیت قرار گرفته بودم، به هوش آمدم.

 
در پی شکایت دختر جوان، جستجو برای دستگیری 2 مرد متجاوز آغاز شد تا این که 2 روز پیش یکی از متهمان فراری (خواستگار فریبکار) در یکی از محله‌های جنوبی شهر دستگیر شد. متهم با انتقال به کلانتری در بازجویی گفت: دختر نقاش را به بهانه ازدواج فریب دادم و اعتمادش را جلب کردم.

 روز حادثه او را به بهانه نشان دادن نقاشی‌های دوستم به خانه‌ای بردم و پس از مسموم کردن وی، من و دوستم او را مورد آزار و اذیت قرار دادیم.

 متهم با اعتراف به ارتکاب جرم، با قرار قانونی روانه زندان شد. تحقیقات تکمیلی برای دستگیری دیگر متهم فراری ادامه دارد.


ویدیو مرتبط :
بهرام رادان تابلوی نقاشی یک دختر قطع نخاعی را فروخت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دختر نقاش: خواستگارم مرا به خانه ای برد و با دوستش به من تجاوز کرد



 


جوان خواستگار که دختر مورد علاقه‌اش را به خانه دوستش دعوت و در دام شیطانی گرفتار کرده بود، در مشهد دستگیر شد و همدستش نیز تحت تعقیب قرار گرفت.

 

رسیدگی به این پرونده هفته گذشته با شکایت دختر جوانی علیه 2 مرد شیطان‌صفت در دستور کار ماموران اداره آگاهی مشهد قرار گرفت. شاکی به پلیس گفت: چندی پیش، بعد از خروج از آموزشگاه نقاشی، سوار خودروی پرایدی شدم تا به خانه‌مان بروم. راننده پراید در گفت‌وگو با من، وقتی متوجه شد در زمینه نقاشی فعالیت می‌کنم، ادعا کرد او نیز به این رشته علاقه‌مند است و در رابطه با آن سوال‌هایی مطرح کرد. بعد از این ملاقات، چند بار دیگر نیز مرد راننده را نزدیک آموزشگاه نقاشی دیدم و به این ترتیب ارتباطمان شکل گرفت. پس از مدتی مرد جوان به خواستگاری‌ام آمد، اما خانواده‌ام با این وصلت مخالفت کردند. من هم از او خواستم برای همیشه فراموشم کند اما نپذیرفت و بدون اطلاع خانواده‌ام، ارتباطمان ادامه داشت.

 

دیدن تابلوی نقاشی دردسرساز شد

 

دختر جوان درباره روز حادثه گفت: یک روز مرد خواستگار با ادعای این‌که یکی از دوستانش در زمینه نقاشی فعالیت دارد، مرا به خانه او برد تا تابلوهای نقاشی‌اش را نشانم دهد. آن روز وقتی به خانه دوستش رفتم، او به بهانه نشان دادن تابلو‌ها، مرا به زیرزمین خانه برد. در آنجا یک لیوان نوشیدنی، به من تعارف کرد که با خوردن آن، سرم گیج رفت و بی‌هوش شدم. ساعاتی بعد در یکی از محله‌های شهر در حالی که از سوی آن دو جوان مورد آزار و اذیت قرار گرفته بودم به هوش آمدم.

 

در پی شکایت دختر جوان، جستجو برای دستگیری 2 مرد متجاوز آغاز شد تا این که 2 روز پیش یکی از متهمان فراری (خواستگار فریبکار) در یکی از محله‌های جنوبی شهر دستگیر شد. متهم با انتقال به کلانتری در بازجویی گفت: دختر نقاش را به بهانه ازدواج فریب دادم و اعتمادش را جلب کردم. روز حادثه او را به بهانه نشان دادن نقاشی‌های دوستم به خانه‌ای بردم و پس از مسموم کردن وی، من و دوستم او را مورد آزار و اذیت قرار دادیم. بنابراین گزارش، متهم با اعتراف به ارتکاب جرم، با قرار قانونی روانه زندان شد. تحقیقات تکمیلی برای دستگیری دیگر متهم فراری ادامه دارد.... / روزنامه جام‌جم