اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تأیید حکم قاتل پرونده «پل مدیریت»


دیوان عالی كشور حكم قصاص در ملأعام عامل قتل در پل مدیریت را تأیید كرد.

روز چهارشنبه ۱۵ تیر امسال مرد جوانی روی پل عابر پیاده در منطقه پل مدیریت دختر جوان دانشجویی را با ضربات متعدد چاقو به قتل رساند و همراه وی را زخمی کرد ولی قبل از اینکه موفق به فرار شود توسط شاهدان حادثه دستگیر شد.

بعد از انجام تحقیقات در دادسرای جنایی و صدور قرار مجرمیت برای متهم، پرونده برای رسیدگی به شعبه ۷۱ دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد که در تاریخ ۵ مردادماه به ریاست قاضی نورالله عزیزمحمدی برگزار شد.

در ابتدای جلسه نماینده دادستان با اشاره به مدارک موجود در پرونده، بزه انتسابی به متهم را با توجه به مدارک موجود در پرونده محرز دانست و خواستار اشد مجازات برای وی شد. اولیای ‌دم نیز که به خاطر تألمات روحی در دادگاه حضور نداشتند خواسته خود را قصاص متهم عنوان کردند.

دوست مهسا و ۳ شاهد پرونده قبل از متهم در جایگاه قرار گرفتند و اظهارات خود را بیان کردند و بعد از آنها کوشا، متهم پرونده در جایگاه قرار گرفت و در تشریح حادثه انگیزه خود از قتل را بی ‌اعتنایی مهسا به عشق یک‌ طرفه خود اعلام کرد.

در پایان جلسه، قاضی عزیزمحمدی و مستشاران دادگاه وارد شور شدند و در نهایت متهم را به قصاص در ملأعام محکوم کردند.

بعد از اتمام مهلت قانونی برای اعتراض طرفین به حکم صادره، پرونده روز گذشته به دیوان عالی کشور ارسال شد تا قضات دیوان عالی درباره آن اعلام نظر کنند.

سرانجام قضات یكی از شعب دیوان عالی كشور بعد از بررسی پرونده و مشورت، حكم صادره از سوی دادگاه كیفری استان تهران را تأیید كردند.

منبع: فارس



ویدیو مرتبط :
مدیریت عملیات مبانی مدیریت اسناد (تنظیم پرونده های اداری، فنی، آموزشی و پزشکی) م

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قاتل حادثه پل مدیریت اعدام شد



 

 

قاتل حادثه پل مدیریت اعدام شد

 

بامداد امروز عامل قتل در پل مدیریت در ملاءعام به دار مجازات آویخته شد.

به گزارش خبرنگار مهر، "کوشا" عامل قتل "مهسا" در منطقه پل مدیریت در ملأعام به دار مجازات آویخته شد.

بر اساس این گزارش، کوشا جوان ۱۵ تیرماه سال جاری در منطقه پل مدیریت دختر جوانی را به نام "مهسا" با ضربات متعدد چاقو به قتل رساند که بامداد امروز حکم قصاص در ملأعام درباره او اجرا شد.

کوشا از سوی شعبه ۷۴ دادگاه کیفری به قصاص محکوم شد و پس از تائید حکم از سوی دیوان عالی کشور طناب سرمه ای اعدام به گردن وی افتاد و زندگی او پیش از طلوع آفتاب به پایان رسید.../تحلیل:مهر