اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بی‌ام‌و X6 با سرعت 290 کیلومتر بر ساعت


بی ام و X6 با حداکثر سرعت 290 کیلومتر بر ساعت ساخته شد.

وب سایت خودرو بانک: بی ام و X6 با حداکثر سرعت 290 کیلومتر بر ساعت ساخته شد. این بار به دستان توانمند تیونر معروف صنعت خودرو یعنی G پاور که به صورت اختصاصی محصولات بی ام و را در دستور کار خود قرار می‌دهد و این بار هم به سراغ بی ام و X6 M رفته و با یک سری بروزرسانی‌های ظاهری و باطنی، باعث افزایش قدرت و جذابیت آن به طور قابل توجهی شده و پس از این بروزرسانی‌ها، نام آن را "تایفون" نام نهاده است.

290 کیلومتر بر ساعت سوار بر X6

درقدم اول شاهد وجود پیشرانه‌ای 4.4 لیتری هشت سیلندر توربوشارژر توئین پاور هستیم که به طور استاندارد بر روی بی.ام.و X6 نصب می‌شود، ولی حالا جی- ‌پاور هم توربوشارژرهایی قوی‌‌تر بر روی این موتور نصب کرده و هم اطلاعات موجود در واحد کنترل پردازشگر این خودرو یعنی ECU موتور را بهینه سازی کرده که در نهایت منجر به تولید قدرتی 750 اسب بخاری و گشتاوری 1000 نیوتن متری شده و این یعنی اینکه 175 اسب بخار قدرت بیشتر بعلاوه 230 نیوتن متر گشتاور افزایش یافته که در خروجی حداکثر سرعت این غول آلمانی را به 291 کیلومتر بر ساعت رسانده است.

290 کیلومتر بر ساعت سوار بر X6

علاوه بر این‌ها، طراحی ظاهری این اتومبیل هم دستخوش تغییرات زیادی شده و در این پروژه، مجموعه سپری کاملا متفاوت به همراه تیغه‌های فیبرکربی و ورودی‌های بزرگ‌تر هوا در نظر گرفته شده، بر روی کاپوت موتور هودهایی جدید قالب گیری شده، رینگ‌هایی 23 اینچی بر روی چرخ‌های جلو و عقب نصب شده، یک سیستم خروجی اگزوز تیتانیومی با چهار لوله اگزوز در عقب طراحی شده، گلگیرهای روی چرخ‌ها حجم داده شده تا جبران افزایش سایز رینگ‌ها شده باشند و همچنین G پاور برای شکل گیری دیفیوزر عقب و سایر قسمت‌ها از فیبرکربن استفاده کرده است.

290 کیلومتر بر ساعت سوار بر X6

290 کیلومتر بر ساعت سوار بر X6

290 کیلومتر بر ساعت سوار بر X6

290 کیلومتر بر ساعت سوار بر X6


ویدیو مرتبط :
با سرعت 290 کیلومتر در ساعت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رانندگی با سرعت 1600 کیلومتر در ساعت!



 

 

رانندگی با سرعت 1600 کیلومتر در ساعت!

 

خودرویی که گفته می‌شود 1000 مایل در ساعت سرعت دارد، رکورد سرعت حرکت روی زمین را خواهد شکست. به گزارش شبکه ایران به نقل از لایو ساینس، تولیدکنندگان انگلیسی این خودرو می‌گویند خودرو فوق که تا سال 2012 عرضه خواهد شد، 1000 مایل در ساعت ( یک هزار و 609 کیلومتر در ساعت) سرعت دارد.

این اتومبیل "Bloodhound SSC" نام دارد و ساخت قسمت عقب آن تا ماه ژانویه سال آینده آغاز خواهد شد.

ریچارد نوبل رئیس این پروژه در این‌‌باره می‌گوید: کمپانی‌هایی از سراسر جهان خواستار حمایت از ساخت این خودرو هستند. تعداد افرادی که می‌خواهند از این پروژه حمایت مالی داشته باشند، بیش از ظرفیتی است که ما در اختیار داریم.

این خودرو برای ثبت نام خود در صدر فهرست سریع‌ترین خودروهای جهان، باید رکورد موجود که 763 مایل بر ساعت بوده و در سال 1997 به ثبت رسیده را بشکند.

هنگامی که این خودور ساخته و آماده حرکت شود، در بستر رودخانه‌ای خشک‌شده در آفریقای جنوبی آزمایش خواهد شد.

گفتنی است، موتور Bloodhound SSC از تلفیقی از موتورهای جت و موتور تقویت‌کننده موشک تشکیل شده و هنگام روشن شدن موتور، شتاب دهنده‌ای با القای شتاب به موتور جت سرعت آن را تا 350 مایل بر ساعت افزایش داده و سپس موتور تقویت کننده موشک فعال خواهد شد.../شبکه ایران