اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بیانیه پرویز مظلومی پس از اخراج از مس


خدا می‌داند در این راه به تنها چیزی که فکر نکردم مسائل مالی بود و من فقط و فقط برای موفقیت مس تلاش کردم

سایت گل: پرویز مظلومی سرمربی سابق مس کرمان در بیانیه ای که اختصاصا در اختیار سایت گل قرار گرفته است ، دلایل جدایی خود از این تیم کرمانی را توضیح داده است . مظلومی می گوید احساس می کرده با وضع موجود نمی تواند کمکی به این باشگاه کند.

این بیانیه که شامل اولین حرفهای مظلومی بعد از جدایی از مس است را بخوانید : 

اگرچه شاید جدایی‌ام از مس تلخ بود اما امیدوارم با ماندن مس در لیگ برتر این تلخی به شادکامی تبدیل شود.

در ابتدای رفتنم به مس خدا می‌داند که پیشنهادهایی از سایر تیم‌ها داشتم. اما چرا مس و شهر عزیز کرمان؟ من با مس و کرمان خاطرات خوبی داشتم و شهر کرمان را شهر خودم می‌دانستم. مردم آنجا آنقدر به من لطف داشتند که وقتی با پیشنهادی از مس روبه‌رو شدم با اینکه پذیرفتن این تیم با شرایطی که داشت یک ریسک بود، اما به عشق همان مردم پذیرفتم تا به مس بروم و خدمتگزار مردم عزیز کرمان باشم و خدا می‌داند در این راه به تنها چیزی که فکر نکردم مسائل مالی بود و من فقط و فقط برای موفقیت مس تلاش کردم .

البته من دوست داشتم از ابتدای فصل به مس میرفتم و این تیم را خودم می بستم ولی خب این قسمت نبود و خواست خدا این بود که من تیمی را تحویل بگیرم که با افکار من بسته نشده است.

بای اعتراف کنم  وقتی دیدم بازیکنان ما یکی پس از دیگری مصدوم می‌شوند و بیش از این نمی‌توانم کمکی به تیم مس بکنم و وقتی دیدم مردم عزیز کرمان با محبتشان مرا شرمنده خودشان می‌کنند وقتی دیدم محبتشان را نمی‌توانم پاسخ دهم تصمیم گرفتم از این تیم جدا شوم.

خدا می داند 2ماه پیش وقتی شرایط را اینطور دیدم می خواستم از مس جدا شوم اما با پافشاری آقای کهندل و ایرانمنش ماندم تا به مردم خدمت کنم اگرچه می دانستم کار خیلی سختی داریم

با اینحال من دست تک تک مردم کرمان را که فداکارانه از من حمایت کردند و به تیم شهرشان انرژی دادند می‌بوسم و از صمیم قلب برای همکارم آقای لوکا بوناچیچ آرزوی موفقیت می‌کنم و امید دارم که او بتواند این تیم خوب و بزرگ را در لیگ حفظ و شادی را به مردم کرمان هدیه کند. چرا که کرمان لیاقت داشتن یک تیم در لیگ برتر را دارد و حیف است مردم عزیز کرمان در سکوهای ورزشگاه‌های باهنر در لیگ برتر دیده نشوند.
 
مظلومی در این بیانیه همچنین از مدیران مس تشکر کرده است ....  


ویدیو مرتبط :
گل پرویز مظلومی به پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پرویز مظلومی سرمربی مس کرمان شد/ایرانمنش: مظلومی مربی تحمیلی نیست/ یاوری گفت قصد استراحت دارد



پرویز مظلومی ,سرمربی مس کرمان

پرویز مظلومی سرمربی مس کرمان شد

پرویز مظلومی سرمربی مس کرمان شد و بار دیگر به این شهر بازگشت .

لیگ سیزدهم از همان ابتدا برای مس کرمان پرحاشیه شروع شد و مسئولان این باشگاه که مجبور شده بودند در شرایط نه چندان خوب قبل از فصل با استعفای مجتبی تقوی موافقت کنند بعد از کسب نتایج ضعیف با محمود یاوری باز هم دست به تغییر در نیمکت خود زدند و این بار پرویز مظلومی گزینه انتخاب شده برای نشستن روی این نیمکت است.

 هرچند ایرانمنش روز گذشته  مذاکره با مظلومی را هم رد کرده بود اما مدیرعامل مس قصد داشت تا زمان نهایی شدن قرارداد نامی از کسی نبرد. صبح امروز (چهارشنبه) مظلومی بعد از نشست با ایرانمنش قرارداد خود را امضا کرد و از هفته دهم لیگ روی نیمکت مس می‌نشیند.

هواداران مس از حضور قبلی مظلومی در کرمان خاطره خوبی دارند. او در فصل 88-1387 با مس سوم شد و سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را برای نخستین بار برای این باشگاه کسب کرد.

مظلومی از عصر امروز در تمرین‌های مس حضور پیدا می‌کند تا برای یک فصل هدایت نارنجی‌پوشان کرمانی را بر عهده داشته باشد.

 

پرویز مظلومی ,سرمربی مس کرمان

ایرانمنش: مظلومی مربی تحمیلی نیست/ یاوری گفت قصد استراحت دارد

مدیرعامل باشگاه مس کرمان گفت: پرویز مظلومی مربی تحمیلی نیست و من با ارزیابی این انتخاب را انجام دادم.

اکبر ایرانمنش در مورد انتخاب پرویز مظلومی سومین سرمربی این فصل مس کرمان گفت: اگرچه در انتخاب مربیان قبلی من هیچ نقشی نداشتم اما واقع‌بین هستم ضمن اینکه باید بگویم تقوی استعفاء کرد و رفت، پس از آن یاوری آمد و او هم استعفاء کرد و گفت می‌خواهم استراحت کنم اما این قراردادی که من با مظلومی امضاء کرده‌ام انشالله ادامه پیدا می‌کند.

وی در مورد اینکه چرا پیش از این انتخاب مظلومی را تکذیب کرد، گفت: من حرف خلاق واقعی نزدم گفتم با مظلومی صحبت کرده‌ایم اما تا زمانی که قراردادی به طور رسمی امضاء نشود نمی‌توانم آن را اعلام کنم زیرا ممکن است قبل از امضای قرارداد توافق‌ها رسمی نشود.

وی در مورد شایعه تحمیلی بودن مظلومی گفت: مظلومی به هیچ عنوان مربی تحمیلی نیست، من با بررسی‌ها و ارزیابی‌هایی که انجام دادم به این انتخاب رسیده‌ام و ایشان مربی کارآمدی است.

ایرانمنش در مورد انتخاب یک بازیکن برای جای خالی فهرست مس گفت: پیش از این فیم بازیکنان خارجی مختلفی را به من دادند اما با توجه به اینکه یاوری قصد جدایی داشت اقدامی نکردیم تا سرمربی بعدی در این مورد تصمیم‌گیری کند./فارس , ایسنا