اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بوفون:‌ از پدرم متشکر‌م نگذاشت به بارسا بروم


دروازه‌بان تیم ملی ایتالیا می‌گوید از اینکه پدرش نگذاشت او به بارسلونا برود از او تشکر می‌کند.

ایسنا: دروازه‌بان تیم ملی ایتالیا می‌گوید از اینکه پدرش نگذاشت او به بارسلونا برود از او تشکر می‌کند.

جان لوئیجی بوفون، دروازه‌بان لاجوردی پوشان و یوونتوس در گفت‌وگو با اسپورت مدیاست درباره نکات جالب زندگی ورزشی خود سخن گفت.

بوفون درباره پیشنهاد بارسلونا گفت:‌ سال 2001 قبل از پیوستن به یوونتوس در آستانه رفتن به بارسلونا بودم اما پدرم به من گفت بهتر است که به جای بارسلونا به یوونتوس بروم. از آن موقع تا امروز از او تشکر می‌کنم که نگذاشت به بارسلونا بروم و باعث شد در یوونتوس بازی کنم. اتفاق‌های بزرگی برای من در یوونتوس افتاد که همه آنها برایم مهم و خاطره‌انگیز هستند. البته این را هم باید بگویم که بارسلونا آن زمان مانند بارسلونا امروزه نبود. اتفاق بزرگ دیگر تمدید قراردادم با یوونتوس در سال 2013 بود. یک پیشنهاد خیلی خوب از یک تیم اروپای شرقی داشتم که همه را وسوسه می‌کرد اما در نهایت تصمیم گرفتم تا در یوونتوس بمانم. امیدوارم بتوانم تا چند سال دیگر برای یوونتوس بازی کنم.

دروازه‌بان تیم ملی ایتالیا درباره پیوستنش به پارما در جوانی گفت: وقتی خیلی جوان بودم از پارما و میلان و همچنین بولونیا پیشنهاد داشتم اما در نهایت پارما را انتخاب کردم زیرا برای یک نوجوان 13 ساله در آن زمان شرایط خوبی فراهم کردند. در 17 سالگی توانستم اولین بازی خود را در سریA انجام دهم که یک اتفاق بی‌نظیر برای من بود. اما آن دوران را به یاد دارم. دوست نداشتم در دنیای فوتبال تنها یک جرقه باشم. تصمیم گرفتم تا با عملکرد خود بتوانم به یک دروازه‌بان قابل در فوتبال ایتالیا تبدیل شوم. خیلی دوست داشتم تا با پارما به یک قهرمانی در لیگ برسم اما شاید ثبات کافی را برای رسیدن به این هدف نداشتیم.

بوفون در پایان درباره رویارویی با رئال‌مادرید در بازی هفته آینده در لیگ قهرمانان اروپا گفت‌:‌ شاید خیلی‌ها معتقد باشند رئال‌مادرید در حال حاضر شرایط خوبی ندارد اما باید اعتراف کنم که آنها یکی از قدرتمند‌ترین و بهترین تیم‌های حال حاضر اروپا هستند و مطمئنا بازی آسانی برابر رئال‌مادرید نخواهیم داشت. پیروزی بر رئال‌مادرید اعتماد به نفس بازیکنان ما را افزایش می‌دهد. باید روند پیروزی‌های خود را در اروپا آغاز کنیم.

یوونتوس این هفته در هفته هشتم سری A باید در خارج از خانه به دیدار فیورنتینا برود و سپس در لیگ قهرمانان اروپا به دیدار رئال‌مادرید برود.


ویدیو مرتبط :
متشکر از دنبال کنندگان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مازیار زارع: پدرم نگذاشت دروازه‌بان شوم


هافبک تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: خیلی دوست داشتم دروازه بان شوم ولی پدرم اجازه نداد و به شدت با این موضوع مخالف بود.

خبرگزاری مهر: مازیار زارع درباره روند رو به رشد تیم فوتبال ملوان بعد از حضور فیروز کریمی اظهار کرد: کریمی از لحاظ روحی و روانی با تیم کار کرده است. او هرجا لازم باشد شوخی می‌کند و هرجا لازم باشد جدی است. ضمن اینکه او پژمان نوری را جای خوبی گذاشته و از او به خوبی بازی می‌گیرد.

وی افزود: ملوان تیمی است که هر بازیکنی به آن می‌آید دوباره احیا و زنده می‌شود.

هافبک ملوان که در برنامه نود حاضر شده بود، با اشاره به دوران حضورش در پرسپولیس تاکید کرد: من اواخر حضورم در پرسپولیس اضافه وزن داشتم. البته اکثر فوتبالیستهای ایرانی «شکم دارند» به جز شما (عادل فردوسی پور). البته حسین ماهینی هم هست. او روزی هفت وعده غذا می‌خورد ولی چاق نمی‌شود. (با خنده)

زارع در ادامه اعتراف کرد که صحبت‌هایش علیه نصرت ایراندوست سرمربی پیشین ملوان اشتباه بوده است.

وی همچنین به بیان خاطرات گذشته پرداخت و گفت: خیلی دوست داشتم دروازه بان شوم ولی پدرم اجازه نداد تا در نهایت در پست هافبک بازی کنم.

هافبک ملوان در ادامه برای مجری برنامه نود کُری هم خواند و به شوخی گفت اگر دروازه بان می‌شدم ضربه «چیپ» شما را می‌گرفتم که فردوسی پور هم با خنده گفت: شما که هیچ، حتی اصغر زارع (پدر مازیار زارع) هم نمی‌توانست ضربه مرا بگیرد!

زارع درباره قهر کردنش از زمین فوتبال در جریان یکی از دیدارهای ملوان در این فصل، تصریح کرد: این فصل خیلی روی من فشار بود. پژمان نوری با بازگشتش به ملوان خیلی به من خدمت کرد چون فشارها از روی من برداشته شد ولی قبول  دارم که یکی از بزرگترین اشتباهاتم این بود که در آن مسابقه قهر کردم.

وی درباره بازگشتش به ملوان پس از دوران حضورش در پرسپولیس یادآور شد: اگر پدرم نبود شاید زودتر به ملوان بر می گشتم. پدرم اصرار و درخواست کرد که دنبال زندگی و فوتبالم در جای دیگری باشم.

هافبک ملوان همچنین درباره دراگان اسکوچیچ سرمربی فصل قبل ملوان گف: دلم برای اسکوچیچ تنگ شده است. او واقعا یکی از بهترین مربیان خارجی است که به ایران آمده است.