اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

به زودی رشته «دعا» راه‌اندازی می‌‌شود


مدیر مدرسه علمیه جانبازان ادامه داد: همچنین بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مناسب به زودی رشته «دعا» در موضوعات دعا، عرفان و معنویت دراین مدرسه راه‌اندازی شود.

مدیر مدرسه علمیه حضرت ابوالفضل‌(ع) (جانبازان) قم از اجرای طرح « تبلیغ خانه به خانه» روحانیون جانباز خبر داد.

به گزارش مرکز خبر حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد عابدی، در بازدید استاندار قم از مدرسه علمیه حضرت ابوالفضل‌(ع) (جانبازان) ضمن قدردانی از حضور استاندار در جمع طلاب و روحانیون جانباز، گفت: مدرسه علمیه حضرت ابوالفضل(ع) تنها مدرسه‌ای است که تمامی دروس سطح و خارج در آن برگزار می‌شود.

وی، حضور روحانیون جانباز را نشان دهنده پیشتاز بودن روحانیت در عرصه ایثار و شهادت دانسته و افزود: حضور روحانیت جانباز در عرصه‌های مختلف تبلیغی می‌تواند بیشترین تأثیر را در گسترش فرهنگ ایثار و شهادت داشته باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عابدی با اشاره به فعالیت‌های گسترده تبلیغی روحانیون جانباز، اظهار کرد: روحانیونی که به دلیل جانبازی نمی‌توانند به مناطق مختلف تبلیغی اعزام شوند، در طرح «تبلیغ خانه‌ به خانه» شرکت می‌کنند و با حضور در خانه‌های جانبازان هشت‌سال دفاع مقدس، برنامه‌های تبلیغی خود را اجرا می‌کنند.

وی با اشاره به فعالیت‌های مدرسه علمیه جانبازان و‌ مؤسسه تحقیقاتی «تعالی» در این مدرسه علمیه، خاطرنشان کرد: این مؤسسه تا کنون کتاب‌های ارزشمند زیادی را منتشر ساخته و کتاب‌هایی را نیز در آینده‌ای نزدیک منتشر خواهد کرد.

*رشته «دعا» راه‌اندازی می‌‌شود

مدیر مدرسه علمیه جانبازان ادامه داد: همچنین بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مناسب به زودی رشته «دعا» در موضوعات دعا، عرفان و معنویت دراین مدرسه راه‌اندازی شود.

حجت الاسلام والمسلمین عابدی یادآور شد: راه‌اندازی این رشته می‌‌تواند در مقابله با عرفان‌های دروغین نقش بسزایی داشته باشد.

خاطرنشان می‌شود، استاندار قم درادامه از بخش‌های مختلف مدرسه علمیه حضرت ابوالفضل(ع) جانبازان بازدید کرد و با روحانیون جانباز به گفت‌وگو پرداخت.

منبع: تابناک



ویدیو مرتبط :
راه اندازی سایت،بازاریابی اینترنتی به زودی...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کاریکاتور راه اندازی رشته دانشگاهی بازی های رایانه ای!



بازی های رایانه ای, کارتون روز, کاریکاتور خنده دار

 کاریکاتور خنده دار

منبع:farsnews.com