اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بنزین، یک خانواده مشهدی را سوزاند


یک خانواده سه نفره مشهدی به دلیل پاشیده شدن بنزین در آتش سوختند.

خبرگزاری ایسنا: مهدی رضایی، مدیر حوزه یک عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد با تایید این خبر اظهارکرد: این حادثه ساعت دو بامداد امروز و به علت پاشیده شدن بنزین روی اعضای یک خانواده سه نفره در مشهد رخ داد و منجر به سوختگی شدید آنان شد.

وی ادامه‌داد: به محض اعلام حادثه تیم آتش‌نشانان از ایستگاه 7 قاسم‌آباد به محل حادثه اعزام و عملیات اطفای حریق انجام شد و اعضای این خانواده به بیمارستان امام‌رضا(ع) منتقل شدند.

مدیر حوزه یک عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد دلیل پاشیده شدن بنزین بر افراد خانواده را نامعلوم اعلام کرد و گفت: جزئیات در حال بررسی است.

رضایی تصریح‌کرد: متاسفانه پدر و پسر این خانواده دچار سوختگی بسیار شدید شده‌اند و پزشکان حال آنان را وخیم اعلام کرده‌اند اما میزان سوختگی مادر خانواده کمتر گزارش شده است.


ویدیو مرتبط :
داس اعتدال به بنزین هم رحم نکرد! **بنزین آزاد شد**

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زن پس از کشتن شوهرش، جسد او را با بنزین سوزاند



 


زنی که در پی اختلاف با شوهرش او را کشته و جسدش را سوزانده بود، قصد فرار از کشور را داشت که از سوی ماموران انتظامی استان قزوین در شهر آستارا دستگیر شد.

 

رسیدگی به این پرونده روزهای پایانی دی امسال با شکایت زن میانسالی مبنی بر گم‌شدن شوهرش در دستور کار کارآگاهان جنایی اداره آگاهی استان قزوین قرار گرفت. در تحقیق از این زن معلوم شد، شوهرش با خودروی شخصی از خانه بیرون رفته و دیگر بازنگشته است. در پی این شکایت، جستجو برای یافتن مرد گمشده آغاز شد تا این که یک روز بعد خودروی مرد گمشده در یکی از محله‌های جنوب شهر، بدون سرنشین پیدا و به پارکینگ پلیس انتقال یافت.

 

کشف جسد مرد گمشده

 

چند روز بعد از کشف خودروی مرد گمشده، ماموران جسد سوخته مردی را در حومه شهر پیدا و به پزشکی قانونی منتقل کردند. ماموران که احتمال می‌دادند جسد متعلق به مرد گمشده باشد، از همسر او خواستند با حضور در پزشکی قانونی، آن را شناسایی کند. به این ترتیب هویت جسد تایید و تحقیقات ویژه برای رازگشایی از این جنایت مرموز آغاز شد.

 

فرار مرموز همسر مقتول

در حالی که تحقیقات در این باره ادامه داشت، ماموران اطلاع یافتند همسر مقتول به طرز مرموزی خانه‌اش را ترک کرده و حتی فرزندانش نیز از او خبری ندارند. به این ترتیب این فرضیه پلیسی که این زن در قتل شوهرش نقش داشته، قوت گرفت و او به عنوان تنها مظنون پرونده تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.

 

دستگیری در نقطه صفر مرزی

در ادامه جستجو‌ها ماموران اطلاع یافتند، همسر مقتول به آستارا رفته و قصد دارد از کشور خارج شود. از این رو ماموران عازم آستارا شده و این زن را در خانه ویلایی‌اش دستگیر کردند. متهم با انتقال به پلیس آگاهی قزوین در بازجویی‌های مقدماتی ادعا کرد در مرگ شوهرش نقش نداشته تا این که در ادامه تحقیقات سرانجام راز این جنایت هولناک را فاش کرد.

 

اعتراف به جنایتی هولناک

زن متهم در اظهاراتش گفت: چندی پیش اختلاف‌های من و شوهرم شروع شد، اما موضوع را با فرزندانمان در میان نگذاشتم. با شدت گرفتن اختلاف‌ها تصمیم به قتل شوهرم گرفتم. عصر روز حادثه با نوشیدنی مسموم او را بی هوش کردم و سپس شیر اجاق گاز را بازگذاشته و از خانه بیرون رفتم.  ساعاتی بعد به خانه بازگشتم و جسدش را در صندوق عقب خودروی شخصی‌مان گذاشته و به حومه شهر بردم و با بنزین سوزاندم. خودرو را نیز در جنوب شهر رها کردم. پس از چند هفته وقتی متوجه شدم ماموران ردی از قاتل پیدا نکرده‌اند، تصمیم به فرار گرفتم. بنابراین با برداشتن اسناد و مدارک خانه، خودرو و پول به آستارا رفتم تا از کشور خارج شوم.... / روزنامه جام‌جم