اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بزرگ ترین هیئت فرانسوی در راه تهران


یک خبرگزاری غربی از عزیمت هیئتی متشکل از نمایندگان شرکت های بزرگ فرانسه به ایران در ماه آینده خبر داد.

خبرگزاری مهر: یک خبرگزاری غربی از عزیمت هیئتی متشکل از نمایندگان شرکت های بزرگ فرانسه به ایران در ماه آینده خبر داد.

رویترز گزارش داد؛ رئیس این هیئت که از نمایندگان بزرگترین شرکت های فرانسوی تشکیل شده، هدف از این سفر را گسترش مناسبات بین ایران و غرب عنوان کرد.

طبق توافق هسته ای ایران و کشورهای 1+5 در ژنو، قرار است در ازای محدود شدن فعالیت هسته ای ایران، تحریم های ضدایرانی غرب به تدریج کاهش یابد. از این رو نمایندگان شرکت های فرانسوی با هدف یافتن فرصت برای حضور در بازار ایران به این کشور سفر می کنند.

به گفته "پیر گاتاز" رئیس اتحادیه کارفرمایان فرانسه این سفر طی روزهای دوم تا پنجم فوریه (سیزدهم تا شانزدهم بهمن) انجام می گیرد. گاتاز از بیان اسامی شرکت هایی که در این هیئت حضور دارند، خودداری کرد اما برخی منابع از نمایندگان شرکت های جی دی اف سوئز، آلستوم، وولیا انوایرومنت و سافران به عنوان شماری از اعضای این هیئت نام می برند.


ویدیو مرتبط :
کلاه فرانسوی تهران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شور بزرگ ترین هیئت تهران؛ هلالی و بهمنی


   
 
 
 
 
 شور بزرگترین هیئت تهران-هلالی وبهمنی-شب دوم/سبک:دلمو دلبری تو