اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بزرگترین کلکسیون جنگ ستارگان +عکس



اخبار گوناگون- بزرگترین کلکسیون جنگ ستارگان +عکس

این مرد 42 ساله از سن 22 سالگی یعنی دقیقا 20 سال پیش شروع به جمع کردن عروسک ها، پوستر و وسایلی کرد که از روی شخصیت اول منفی این سری فیلم یعنی Darth Vader ساخته شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، "بیل مک براید" یک عاشق سری فیلم های جنگ ستارگان است و نمی تواند روزی را بدون دیدن حتی یک سکانس از این فیلم به انتها برساند. این مرد علاقه خود را نه تنها با تماشای فیلم بلکه با جمع کردن بزرگترین کلکسیون شخصیت اول این فیلم نشان داده است.

این مرد 42 ساله از سن 22 سالگی یعنی دقیقا 20 سال پیش شروع به جمع کردن عروسک ها، پوستر و وسایلی کرد که  از روی شخصیت اول منفی این سری فیلم یعنی Darth Vader ساخته شده است.

 

اخبار,اخبار گوناگون ,کلکسیون جنگ ستارگان

 
او در مدت 20 سال گذشته 280 هزار دلار پول خرج این کلکسیون کرده است و حالا بیش از 60 هزار آیتم مختلف در کلکسیون او دیده می شود. او می گوید از 5 سالگی عاشق این شخصیت بودم و همیشه دوست داشتم عروسکی از آن را در خانه داشته باشم.

نکته جالب در مورد این کلکسیون وجود برخی اشیایی است که واقعا در فیلم اصلی از آن ها استفاده شده است و حالا ارزش بسیار بالایی دارند به گفته بیل تنها یک مجسمه اصلی این فیلم در حال حاضر ارزشی بیشتر از کل خرج های او برای کلکسیون است. 

 

اخبار,اخبار گوناگون ,کلکسیون جنگ ستارگان

 

اخبار,اخبار گوناگون ,کلکسیون جنگ ستارگان

اخبار گوناگون - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
کلکسیون جنگ ستارگان من

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بزرگترین کلکسیون جمجمه در جهان +عکس



گورستانی عجیبی در اتریش به شکلی وحشتناکی جمجمه مردگان را در خود نگهداری می‌کند.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، این گورستان که در منطقه سالزبورگ اتریش قرار دارد، اسکلت ‌‌های جمجمه مردگان که روی آنها اسم و مشخصات هر فرد مرده به همراه نقاشی ‌‌هایی چون گل وجود دارد، تشکیل شده است. این گورستان در گوشه‌ ای از یک کلیسای کاتولیک قرار دارد و متعلق به قرن 15 است. سوزاندن مرده‌‌ ها در قرن 12 میلادی ممنوع اعلام شد و از آن زمان به بعد تصمیم به ساخت چنین گورستانی آن هم به این شکل گرفته شده است.

 

بنا بر اعتقاد مردم این منطقه در کنار این جمجمه‌‌ها شمع‌‌های روشن قرار داده می‌ شود تا روح مردگان در روشنایی بوده و در تاریکی نباشند. روی برخی از جمجمه‌‌ها تصاویر متفاوت از صلیب نیز کشیده شده است.

 

کلکسیون جمجمه

 

هر جمجمه نمایانگر یک سنگ قبر است چراکه می‌ توان تاریخ مرگ را نیز در آن دید. سوزاندن مرده‌‌ها در این روستا در زمان‌ های گذشته ممنوع بوده بنابراین اجساد دفن می ‌شدند و حدود 10 تا 15 سال بعد نبش ‌قبر شده و سپس جمجمه‌‌ ها خارج می‌شدند و اسامی آنها با نقاشی روی آنها حک می‌ شد و برای مدتی در برابر نور خورشید قرار می‌ گرفته و سرانجام در این گورستان جمع ‌آوری می‌شدند.

 

بنا بر اطلاعات رسانه های محلی، آخرین جمجمه در سال 1995 به مجموعه اضافه شده و متعلق به زنی بوده که در سال 1983 جان ‌باخته و یکی از آرزوهایش قرار گرفتن جمجمه‌اش در این مجموعه عجیب و غریب بوده است.

 

کلکسیون جمجمه

 

اگرچه بسیاری از مردم محلی از حضور در چنین محلی ترس زیادی دارند اما اتریشی ها بابت نشان دادن این گورستان به گردشگران خارجی پول زیادی به جیب می زنند./باشگاه خبرنگاران

 

کلکسیون جمجمه