اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بر اثر واژگونی یک دستگاه اتوبوس در آرژانتین، 41 افسر پلیس کشته شدند(+عکس)



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

در واژگونی یک اتوبوس حامل نظامیان در شمال آرژانتین دست کم ۴۱ نفر کشته شدند.

به گزارش خبرگزاری اروپاپرس ، «گوستواوو سولیس» شهردار «روسیاریو د لا فرونترا» اعلام کرد که این سانحه در ساعت دو بامداد امروز دوشنبه به وقت محلی در شهر «بالبوا» از توابع استان «سالتا» در شمال کشور رخ داد .

وی اضافه کرد: به دلایلی که هنوز مشخص نشده است، این اتوبوس حامل 60 نیروی ژاندارمری بود پس از واژگونی 15 متر به داخل دره افتاد و سرانجام بر روی یک رودخانه خشک قرار گرفت .

سولیس گفت: به رغم اینکه چندین ساعت از این سانحه گذشته، هنوز همه افراد را از اتوبوس خارج نکردند و به همین دلیل شمار دقیق کشته شدگان و مجروحان مشخص نیست .
با این حال ، وی به وجود 30 کشته که از سوی نیروهای آتش نشانی اعلام شده ا ند، اذعان کرد و گفت که اکثر آنها، جوانانی هستند که از نقاط مختلف کشور هستند.

شهردار روسیاریو د لا فرونترا با بیان اینکه باید منتظر اعلام نتایج متخصصان برای دلایل سانحه بود، افزود: این جاده ، خرابی زیادی دارد و آنهایی که این راه را می شناسند، سعی می کنند از این جاده استفاده نکنند

 

اخبار حوادث - ساعت 24


ویدیو مرتبط :
انتقام از افسر پلیس و کشته شدن او

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

10 کشته در پی واژگونی یک دستگاه اتوبوس (+عکس)



اتوبوس حامل داوطلبان «حزب کنگره ملی آفریقا از منطقه اِکُرهولِنی» هنگام بازگشت از یک سخنرانی حزبی، در نزدیکی «کرونستاد» در استان «فری استیت» آفریقای جنوبی واژگون شد.

به گزارش ایلنا، 65 نفر سوار این اتوبوس بودند که ده نفر از آنان (پنج مرد و پنج زن) در پی این حادثه کشته شدند.

تعدادی از بازماندگان اظهار داشته‌اند که راننده و کمک‌راننده در حالی که خودرو در حرکت بوده، جای خود را با هم عوض کرده‌اند.

سخنگوی شرکت مالک این اتوبوس اعلام کرده که این شرکت به طور مستقل بررسی‌هایی را برای شناسایی علت حادثه انجام خواهد داد.

وی گفت: «کمک راننده ما مشاهده می‌کند که اتوبوس دارد به آرامی از مسیر خود خارج می‌شود، بنابراین به طور غریزی برای جلب نظر راننده و برگرداندن اتوبوس به مسیر، از جای خود برمی‌خیزد تا ابتکار عمل را در دست بگیرد.»

وی افزود: «راننده پشت فرمان، همچنان در بیمارستان بستری است و لحظات پیش از تصادف را به یاد نمی‌آورد. در ضمن، هیچ گزارشی مبنی بر خواب بودن راننده پشت فرمان دریافت نشده است.»
بررسی‌های کارشناسی در خصوص علت این حادثه ادامه دارد.

 اخباراجتماعی  ,خبرهای اجتماعی,کنگره ملی آفریقا

 

 اخباراجتماعی  ,خبرهای اجتماعی,کنگره ملی آفریقا