اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

برقراری مجدد پرواز مستقیم تهران - مونیخ


پرواز مستقیم تهران - مونیخ که سال‌ها قبل توسط شرکت هواپیمایی لوفت هانزای آلمان انجام می‌گرفت، پس از نزدیک به یک دهه توقف، بار دیگر و به همت شرکت هواپیمایی ماهان برقرار می‌شود.

روزنامه دنیای اقتصاد: پرواز مستقیم تهران - مونیخ که سال‌ها قبل توسط شرکت هواپیمایی لوفت هانزای آلمان انجام می‌گرفت، پس از نزدیک به یک دهه توقف، بار دیگر و به همت شرکت هواپیمایی ماهان برقرار می‌شود.

با تلاش‌های انجام شده و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، شرکت هواپیمایی ماهان، نخستین پرواز مستقیم تهران- مونیخ چهارشنبه 21 آبان‌ماه سال جاری انجام می‌شود و این شرکت از این تاریخ هفته‌ای دو پرواز به مقصد مونیخ خواهد داشت.

با توجه به ظرفیت بالای اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و همچنین موقعیت ویژه جغرافیایی ایالت‌های بایرن و بادن ورتمبرگ که بزرگ‌ترین اقتصادهای آلمان را در میان ایالت‌های این کشور فدرال به خود اختصاص داده‌اند، برقراری پرواز مستقیم تهران- مونیخ می‌تواند از اهمیت بالایی برخوردار باشد.

برقراری این پرواز نه تنها موجبات رضایت و خوشحالی هموطنان ساکن، تجار و بازرگانان ایرانی و آلمانی و دانشجویان مقیم در ایالت‌های جنوبی آلمان را فراهم خواهد کرد، بلکه تسهیل تردد جهانگردان آلمانی به کشورمان را که تعداد آنان نسبت به سال‌های گذشته در دو سال اخیر به شدت افزایش یافته است به دنبال دارد.

این اقدام همچنین با استقبال آژانس‌ها و تورهای گردشگری جنوب آلمان خصوصا شهر مونیخ که به گفته خودشان از یک‌سال گذشته با سیل تقاضای سفر به ایران مواجه هستند، واقع شده است.فرودگاه مونیخ (Flughafen München Franz Josef Strauß با نام رسمی فرودگاه فرانتز یوزف اشتراوس مونیخ) یکی از مهم‌ترین فرودگاه‌های آلمان محسوب می‌شود.

باتوجه به ظرفیت و تسهیلات کم نظیر موجود در فرودگاه مونیخ بسیاری از هموطنان با استفاده از پرواز مستقیم تهران - مونیخ می‌توانند از این فرودگاه به عنوان مسیر ترانزیت به دیگر قاره‌های دنیا خصوصا در سفر به آمریکا وکانادا استفاده کنند.


ویدیو مرتبط :
پرواز مستقیم تهران - تل آویو ( اسرائیل )

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واشنگتن آماده برقراری پرواز مستقیم به تهران است



 پرواز مستقیم واشنگتن به تهران

واشنگتن آماده برقراری پرواز مستقیم به تهران است

نماینده وینابل (تنظیم کننده قوانین و مقررات دولتی ایالات متحده) در جمهوری اسلامی ایران از آمادگی لازم برای آماده سازی یاداشت تفاهم مورد نیاز دولت‌های آمریکا و ایران در برقراری خطوط پروازی بین شهرهای دو کشور خبر داد..

مجید جاودانی تبریزی در گفتگو با مهر در این خصوص افزود: با توجه به رایزنی های صورت گرفته در واشنگتن، در صورت موافقت ایران آماده انجام مذاکرات به نمایندگی از طرف ایشان (دولت جمهوری اسلامی) با ادارات مرتبط در واشنگتن و آماده سازی یادداشت تفاهم مورد نیاز است.

وی همچنین از خطوط هوایی دلتا به عنوان طرف آمریکایی مورد نظر مبنی بر ارائه خدمات در این خط پروازی به اتفاق هواپیمایی جمهوری اسلامی (هما) خبر داد.

وینابل با ۱۱۵ سال سابقه فعالیت و ترکیبی خاص از وکلا مانند دادستان کل ایالات متحده (دولت کارتر) ، در تنظیم مقررات و روابط دولتی واشنگتن مشارکت مستقیم دارد./مهر