اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بررسی قانون گزینش معلمان


عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس٬ از بررسی طرح یک فوریتی الحاق یک تبصره به ماده (5) قانون گزینش معلمان و کارکنان آموزش و پرورش در کمیسیون متبوعش خبر داد.

خبرگزاری خانه ملت: محمد اسماعیل سعیدی با یادآوری جزییات جلسه امروز یک‌شنبه(21 دی‌ماه) کمیسیون اجتماعی مجلس٬ گفت: ادامه بررسی طرح یک فوریتی الحاق یک تبصره به ماده (5) قانون گزینش معلمان و کارکنان آموزش و پرورش در دستور کار امروز این کمیسیون قرار داشت.

نماینده مردم مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی٬ ادامه داد: بندهای 4 تا 9 طرح مذکور در جلسه امروز کمیسیون اجتماعی مجلس بررسی و پیشنهادات و نظرات نمایندگان در خصوص آن مطرح شد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی٬ یادآور شد: اتمام بررسی طرح مذکور به جلسه بعدی کمیسیون اجتماعی مجلس موکول شد.


ویدیو مرتبط :
آخرین وضعیت اجرای قانون رتبه‌ بندی معلمان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قانون جامع انتخابات در حال بررسی است



 

 

وزیر کشور

 

وزیر كشور گفت: در بازنگری قانون احزاب، از نظر احزاب و نخبگان نیز استفاده خواهیم كرد.

محمد مصطفی‌نجار در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) افزود: قانون فعلی احزاب در سال ۶۱ نوشته شده و ۲۶ سال از این تاریخ می‌گذرد، در حالی كه كشور ما یك كشور رو به جلوست و قطعا با توجه به شرایط و نیاز زمان، كمبودهایی در این قانون وجود دارد كه ما باید در آن بازنگری كنیم.

وی ادامه داد: در این بازنگری با متخصصان، نخبگان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت‌وگو خواهد شد تا نواقص را به طور كامل ببینیم. ان‌شاءالله با توجه به در نظر گرفتن این قوانین، قانون جدیدی را به عنوان لایحه به دولت و مجلس ارایه خواهیم داد، به نحوی كه نواقص كنونی برطرف شده باشد.

وی هم‌چنین در مورد قانون جامع انتخابات نیز گفت: در این مورد نیز در حال بررسی هستیم تا اگر نواقصی در كارانتخابات وجود داشته باشد، آن را بررسی كنیم و اگر نیاز باشد آن نواقص را به عنوان لایحه‌ای ارایه كنیم و فعلا در حال بررسی این موضوع و تكمیل بررسی‌های خود هستیم.