اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بررسی طرح جمعیت و تعالی‌خانواده در مجلس


معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: بحث‌های مربوط به بررسی طرح جمعیت و تعالی خانواده در یکی از کمیسیون‌های مجلس مطرح است.

خبرگزاری فارس: معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: بحث‌های مربوط به بررسی طرح جمعیت و تعالی خانواده در یکی از کمیسیون‌های مجلس مطرح است.

شهین دخت مولاوردی درباره راهکارهای افزایش جمعیت اظهار داشت: ما بحث‌های طرح جمعیت و تعالی خانواده را انجام می‌دهیم و پیشنهادات و طرح‌های خود را ارائه خواهیم کرد.

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری درباره زمان ارائه این طرح یاد آور شد: درحال حاضر این طرح در یکی از کمیسیون‌های مجلس مطرح است اما هنوز به صحن علنی مجلس نیامده است.


ویدیو مرتبط :
ادامه بررسی طرح مالی دولت در مجلس شورای اسلامی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بررسی اجرای طرح پزشک خانواده در مجلس


دبیر کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی از بررسی وضعیت اجرای طرح پزشک خانواده در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

ایسنا: دبیر کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی از بررسی وضعیت اجرای طرح پزشک خانواده در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

"رسول خضری" اظهار کرد: وضعیت اجرای پزشک خانواده در استان‌های فارس و مازندران با حضور روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی این دو استان و مسئولان وزارت بهداشت و درمان برگزار شد.

وی با اشاره به بررسی مشکلات بیمه‌ای و نواقص موجود در اجرای این طرح گفت که، تاکید نمایندگان فراهم شدن زیرساخت‌ها برای اجرای این طرح است.

خضری همچنین گفت که قرار است آموزش پزشک خانواده در دستور کار وزارت بهداشت قرار گیرد.

به گفته دبیر کمیسیون بهداشت مجلس، تجمیع صندوق‌های بیمه‌ای از دیگر تاکیدات نمایندگان در جلسه امروز بود که قرار شد شرایط انجام این کار نیز هرچه سریع‌تر فراهم شود.