اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بردلی چه می گوید؟


«ایرینا شایک» نامزد سابق «کریستیانو رونالدو» به گزارش «ال موندو» واکنش نشان داد. این روزنامه اسپانیایی نوشته است که شایک یکی از کسانی است که در جریان رسوایی جنسی «سپ بلاتر» نامش مطرح است.





روزنامه هفت صبح: «ایرینا شایک» نامزد سابق «کریستیانو رونالدو» به گزارش «ال موندو» واکنش نشان داد. این روزنامه اسپانیایی نوشته است که شایک یکی از کسانی است که در جریان رسوایی جنسی «سپ بلاتر» نامش مطرح است.

مدیر برنامه های این مدل 29 ساله روس - که اکنون نامزد «بردلی کوپر» است - در واکنش به گزارش «همه زن های زندگی بلاتر» که ال موندو منتشر کرده، به «نیویورک پست» می گوید: «انتشار شایعه هایی در مورد رابطه عاشقانه و شخصی بین ایرینا و بلاتر، کاملا خانم شایک را آزرده است. این داستان کاملا نادرست است. ما به چنین داستانسرایی هایی اهمیت نمی دهیم.»

بردلی چه می گوید؟

از مه 2015، ایرینا و بردلی کوپر همیشه همراه هم بوده اند. این زوج بارها در خیابان های نیویورک و دست در دست هم دیده شده اند. برخی از نزدیکان این دو گفته اند که آنها به هیچ وجه از هم جدا نخواهند شد. اگر ماجرای بلاتر و شایک حقیقت داشته باشد چه؟ آقای کوپر شما چه نظری دارید؟!


ویدیو مرتبط :
ایل بهمئی: مش بردلی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رژیم غذایی و تمرینات بردلی كوپر


برای این‌كه فیزیك بدنی یك سوپراستار را داشته باشید از رژیم غذایی سفت و سخت بردلی‌ كوپر پیروی كنید. ببینیم كوپر چطور با یك رژیم 2 هزار كالری در روز هم سطح قند خونش را با ثبات نگه می‌دارد و هم انرژی كافی برای تمرینات ورزشی سنگین را دارد.