اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

برخورد شدید با کامیون جان راننده تاکسی را گرفت




 اخبارحوادث  -  برخورد شدید با کامیون جان راننده تاکسی را گرفت

معاون آموزشی و فرهنگ و ترافیک رئیس راهور تهران بزرگ از برخورد یک دستگاه سواری تاکسی با کامیون بنز در صبح دیروز خبر داد.

به گزارش ابتکار، سرهنگ عین‌اله جهانی گفت: در ساعت 7 صبح دیروز یک دستگاه کامیون بنز در شمال – جنوب بلوارچوگان نرسیده به جاده مخصوص کرج که حامل بار نخاله ساختمانی نیز بوده است به دلیل ترکیدگی دو لاستیک چپ در سطح راه متوقف شده و اقدام به نصب علائم به جهت پیشگیری از تصادف کرده است.

وی در ادامه بیان کرد: از طرفی دیگر یک دستگاه سواری تاکسی (سمند) در همان مسیر شمال به جنوب در حرکت بوده از قسمت جلو با عقب کامیون در محل برخورد کرده و راننده تاکسی در دم جان خود را در این تصادف از دست داده است. به گفته سرهنگ جهانی خوشبختانه تاکسی فاقد مسافر و سرنشین بوده است.

سرهنگ جهانی خاطر نشان کرد: این تصادف ترکیبی تقارن دو خطا از جانب راننده تاکسی و راننده کامیون بنز هر کدام به میزان 50 درصد بوده است که علت راننده تاکسی عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی و عدم نصب علائم هشداری در فاصله 150 متری از جانب راننده کامیون بنز بوده است.


  اخبار حوادث  -  ابتکار


ویدیو مرتبط :
تصادف شدید کامیون با یک تاکسی در چهارراه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصادف مرگبار کامیون‌ها در زنجان/ راننده پس از قطع هر دو پا در بیمارستان جان باخت



تصادف دو دستگاه کامیون در زنجان یک کشته برجای گذاشت.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران، تصادف بین دو دستگاه کامیون منجر به مرگ یکی از رانندگان کامیون شد.

این تصادف بین یک دستگاه کامیون کشنده و یک کامیون باری روی داده است که راننده کامیون کشنده بعد از توقف، از خودرو پیاده و در حال انجام کار شخصی بوده است و راننده کامیون باری به دلیل خواب‌آلودگی قادر به کنترل خودروی خود نبوده و با کامیون کشنده برخورد کرده است.

علی اصغر شیرمحمدی رئیس پلیس راه استان زنجان درباره این خبر گفت: راننده کامیون کشنده بعد از تصادف هر دو پای خود را از دست داده بود که بعد از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داده است.

 

 اخبار حوادث  - باشگاه  خبر  نگاران