اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

برخورد بی رحمانه با زن حامله



زن حامله , پلیس

نیویورک تایمز خبر داد؛

برخورد بی رحمانه با زن حامله

پس از توقف توسط پلیس در حالی که این زن حامله عنوان می‌کند که 'حامله هستم و فقط تا 60 روز دیگر فرزندم به دنیا می‌آید.' گروهبان اعلام می‌کند: 'به شکمش نزن. به رانش بزن.!

به گزارش سرویس فرهنگی اجتماعی جام نیوز، به نقل از روزنامه نیویورک تایمز(May19)30 اردیبهشت ماه؛ سه مامور پلیس منطقه سیاتل، به زن حامله‌ای که فقط 12 مایل بیش از حد مجاز سرعت داشت، 3 بار شوک برقی زدند.

بر پایه این گزارش به نقل از نیویورک تایمز، مالائیکا بروکس که هفت ماه از حاملگی خود را پشت سر گذاشته بود و پسر 11 ساله خود را در سیاتل به مدرسه می‌برد، توسط پلیس به خاطر سرعت نگه داشته شد.

پلیس می گوید: «او 32 مایل در ساعت در منطقه مدرسه سرعت داشته است در حالی که سرعت مجاز 20 مایل در ساعت است.»

این گزارش با بیان این که خانم بروکس جریمه را قبول ولی از امضای آن خودداری کرده است، افزود: «او که تصور می‌کرد با امضا کردن اشتباه خود را قبول کرده است از این کار سر باز زده است. از آنجا که امضا نکردن جرم محسوب می‌شود، افسران پلیس گروهبان خود را صدا می‎زنند و او نیز سریعاً دستور بازداشت می‌دهد اما خانم بروکس به خاطر وضعیت خاص خود، از ماشین پیاده نمی‌شود. در واکنش به این موضوع، "خوان اورنالس" افسر پلیس شوکر را به سمت وی می‌گیرد.»

گرچه این زن حامله عنوان می‌کند که "حامله هستم و فقط تا 60 روز دیگر فرزندم به دنیا می‌آید." گروهبان اعلام می‌کند: "به شکمش نزن. به رانش بزن"!

براساس این گزارش، اورنالس دست زن حامله را به پشتش پیچانده و همکار او به ران سمت چپ او شوک وارد کرده است که باعث شده خانم بروکس فریاد بزند و بوق ماشین به صدا در بیاید. بعد از 30 ثانیه دوباره به بازوی سمت چپ و پس از 6 ثانیه به گردن این زن حامله شوک وارد می‌شود.

در این موقع بود که این زن حامله بیهوش شد اما پلیس‌ها به جای خبر کردن اورژانس، در حالتی که صورت وی به زمین مماس بود، او را به وسط خیابان کشیدند و از پشت به او دستبند زدند.

نیویورک تایمز می‌افزاید: «گرچه چندماهی است که از این حادثه می‌گذرد، اما همه تلاش‌های خانم بروکس برای به دادگاه کشاندن این پلیس بی‌نتیجه مانده است و سیستم قضایی در نظر ندارد این افراد را مجازات نماید.»

شبکه خبری الجزیره چندی پیش به نقل از سازمان عفو بین الملل گزارش داده بود که از سال 2001 تاکنون، حداقل پانصد نفر در آمریکا بر اثر شوک الکتریکی پلیس کشته شده‌اند..../جام نیوز


ویدیو مرتبط :
زن حامله ی که لحظه ولادت متوجه شد که حامله است!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زن حامله و دو فرزندش از زیر آوار نجات یافتند



زن حامله و دو فرزندش از زیر آوار نجات یافتند

با گذشت نزدیك به ۴۰ ساعت از زلزله مهیب در شرق تركیه ، یك زن حامله به همراه دو فرزندش از زیر آوار نجات یافتند.

به گزارش منابع خبری تركیه ، ماموران امداد رسانی و نجات در منطقه در شهرستان "ارجیش" از توابع استان "وان" در شرق تركیه كه در زمین لرزه ۷/۲ ریشتری روز یكشنبه گذشته ، ویران شد، توانستند یك زن حامله را به همراه دو فرزندش از زیر آوار، زنده بیرون آورند.

ماموران كمك رسانی ، خانم "دریا جوشكون" ، دخترش " الیف" و پسرش "وزار" را كه نزدیك ۴۰ ساعت زیر آوار گرفتار شده بودند، ، زنده بیرون آوردند و به بیمارستان منتقل كردند.

زلزله استان وان صدها كشته و زخمی برجا گذاشته است..... / گزارش : جام جم آنلاین