اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

برادر «مه‌ آفرید خسروی» غیابی محاکمه شد


سخنگوی قوه قضاییه گفت: یکی دیگر از متهمان پرونده موسوم به 3 هزار میلیاردی که برادر فردی است که حکم اعدام برایش اجرا شده غیاباً محاکمه و محکوم شده است.

خبرگزاری فارس: حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای در ادامه شصت و سومین نشست خبری قوه قضائیه اظهار داشت: کسانی که جرم در ایران مرتکب می‌شوند و به خارج از کشور به صورت قانونی یا غیرقانونی می‌روند و تحت تعقیب قرار می‌گیرند حتما به نفعشان است که به ایران برگردند تا به اتهام‌شان رسیدگی شود.

سخنگوی قوه قضائیه گفت: زمانی که افراد در خارج از کشور هستند نمی‌توانند از خودشان دفاع کنند بنابراین به افراد توصیه می‌کنیم چه در مسائل امنیتی، چه در مسائل مالی و در سایر مسائل اگر تحت تعقیب هستند بیایند تا پرونده‌شان بررسی شود.

محسنی اژه‌ای تصریح کرد: یکی دیگر از متهمان پرونده موسوم به 3 هزار میلیاردی که برادر فردی است که حکم اعدام برایش اجرا شده غیابا محاکمه و محکوم شده است و مسیر قانونی باید طی شود و این فرد حق واخواهی دارد.

وی ادامه داد: حدود 27 نفر از کسانی که در جریان فتنه 88 تحت تعقیب بوده‌اند کیفر خواست برایشان صادر شده و به دادگاه ارسال شده.

محسنی اژه‌ای ادامه داد: برای 13 نفر از این 27 نفر بعضا حکم صادر شده و برای 3 تا 4 نفر نیز غیابا حکم صادر شده و از طریق رسانه‌ها اعلام شده و بقیه نیز در مسیر اعلام آگهی در رسانه‌ها هستند و می‌توانند بیایند و دفاع کنند.


ویدیو مرتبط :
گزارشی از اموال باورنکردنی مه آفرید امیرخسروی در ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

روز محاکمه مه‌ آفرید خسروی مشخص شد


پرونده تخلف در تاسیس بانک آریا از سوی گروه امیرمنصور آریا، بعد از صدور کیفرخواست به دادگاه انقلاب ارسال شد و روز سه‌شنبه هفته جاری، اولین جلسه دادگاه در شعبه اول به ریاست قاضی احمدزاده برگزار می‌شود.

خبرگزاری تسنیم: پرونده تخلف در تاسیس بانک آریا از سوی گروه امیرمنصور آریا، بعد از صدور کیفرخواست به دادگاه انقلاب ارسال شد و روز سه‌شنبه هفته جاری، اولین جلسه دادگاه در شعبه اول به ریاست قاضی احمدزاده برگزار می‌شود.

وکیل یکی از متهمان این پرونده گفت: این پرونده تاکنون 26 متهم دارد که کیفرخواست آنها صادر و به دادگاه انقلاب تهران صادر شده است.

وی درباره متهمان اصلی این پرونده خاطرنشان کرد: مه‌آفرید امیرخسروی و ایرج شجاعی متهمان اصلی این پرونده هستند و قرار است اولین جلسه محاکمه این متهمان به صورت غیرعلنی برگزار شود.