اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

برادر مرتضی پاشایی به تلویزیون می‌آید


برنامه تلویزیونی«اکسیر»در دهمین قسمت خود به موضوع «سرطان» می پردازد؛بیماری ای که در سالهای اخیر چهره های شاخص هنری و ورزشی را به کام مرگ کشانده و قرار است در برنامه امشب به طور صریح از این بیماری با حضور شخصیتهای هنری صحبت شود.

خبرگزاری تسنیم: در این هفته از برنامه «اکسیر»که پنجشنبه ساعت 22:20 با اجرای فرزاد حسنی به روی آنتن شبکه سوم سیما می رود، غلامرضا صنعتگر خواننده ترانه معروف «میشه ضامنم بشی» و مصطفی پاشایی برادر زنده یادمرتضی پاشایی رو در رو با مخاطبان تلویزیون از بیماری سرطان می‌گویند.

بهنوش بختیاری، رضافیاضی، بهروزبقایی، بهاره رهنما، سروش صحت، سعید امیرسلیمانی، نعیمه نظام دوست، آتنه فقیه نصیری، علی صالحی از دیگر هنرمندانی بودند که متناسب با موضوع برنامه «اکسیر»به عنوان مهمان ویژه حضور پیدا کردند.

دکترمسعودصابری به عنوان مجری کارشناس ثابت برنامه اکسیر، فرزاد حسنی را همراهی می کند.

«اکسیر» که تهیه کنندگی آن برعهده«مصطفی شریفی»است، برنامه ای ترکیبی با مضمون سلامت بوده که با زبان طنز سبک زندگی سالم را ترویج می کند.


ویدیو مرتبط :
ویدیوی "سرود مرتضی پاشایی و برادر مرتضی و عمو مرتضی"

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زمان نمایش فیلم‌های پخش‌نشده مرتضی پاشایی در تلویزیون



اخبار,اخبار فرهنگی , مرتضی پاشایی

 

اخبار فرهنگی - زمان نمایش فیلم‌های پخش‌نشده مرتضی پاشایی در تلویزیون

تاک‌شو جدید شبکه سه با اجرای سیدعلی ضیاء ساعت 22 و 30 دقیقه یکشنبه 25 آبان‌ماه به مدت 70 دقیقه از شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود.

«بعضیا» با اجرای سیدعلی ضیاء این هفته با دو آیتم ویژه درباره زنده‌یاد مرتضی پاشایی روی آنتن می‌رود.

به گزارش ایسنا‌، برنامه تلویزیونی «بعضیا» با آیتم‌های ویژه درباره‌ی زنده‌یاد مرتضی پاشایی روی آنتن می‌رود. آیتم اول مجموعه‌ای از فیلم‌های دیده نشده مرتضی پاشایی است که مربوط به حضور این هنرمند فقید در استادیوم آزادی در جریان بازی‌های لیگ جهانی والیبال و گفت‌وگو با این هنرمند است.

آیتم دیگر نیز شامل گفت‌وگو با هنرمندان و خانواده مرتضی پاشایی است که ضبط و پخش خواهد شد.

بخش‌های دیگر برنامه «بعضیا» مطابق روال معمول پخش می‌شود. این برنامه با اجرای سید علی ضیاء این هفته میزبان مهرداد بذرپاش، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی است. بذرپاش در سال 88 به عنوان معاون رییس جمهور و رییس سازمان ملی جوانان در دولت وقت منصوب شد و البته یک سال و چند ماه بعد از این سمت برکنار شد.

ضیاء در برنامه فردا - یکشنبه 25 آبان - در گفت‌وگو با بذرپاش به عنوان کسی که در دوره‌ای جریان‌ساز بود، «بعضیا» را روی آنتن می‌برد.

تاک شو شبانه «بعضیا» در هر قسمت می‌کوشد زوایای دیگری از زندگی شخصی و شغلی افراد جریان‌ساز را کشف کند. ضیاء پیش از این، در قسمت‌های قبلی، میزبان علی کفاشیان (رییس فدراسیون فوتبال)، حمید سوریان (کشتی‌گیر ملی)، داریوش فرضیایی (عمو پورنگ)، مسعود ده‌نمکی (کارگردان)، محمد موسوی (والیبالیست) و سردار طلایی (نایب رییس شورای شهر) بود.

تاک‌شو جدید شبکه سه با اجرای سیدعلی ضیاء ساعت 22 و 30 دقیقه یکشنبه 25 آبان‌ماه به مدت 70 دقیقه از شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود.

اخبار فرهنگی - ایسنا