اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

برادر رئیس جمهور: چرا کسی به من گیر نمی دهد؟



برادر رئیس جمهور که مدتها است در خصوص برخی نزدیکان رئیس جمهور و برخی سیاست های غلط فرهنگی به افشاگری می پردازد، اخیرا گفته است که چرا کسی به این افشاگری ها به من گیر نمی دهد تا من در یک محکمه صالح واقعیت ها را بیش از آنچه هست مطرح کنم.

 

به گزارش جهان، وی با بیان اینکه اگر این حرف ها غلط است چرا کسی نمی آید از من شکایت کند بر ادامه افشاگری‌های خود از پشت‌پرده برخی از رفتارهای نزدیکان رئیس جمهور تاكید كرد.

وی گفت كه در سخنرانی‌هایی متعددی به نقش و رفتار و گفتار برخی افراد مساله دار پرداخته‌ام و این كار را همچنان ادامه می‌دهم تا ذهن افكار عمومی روشن‌ شود.

وی در جریان جلسات متعدد خود با گروه‌های دانشجویی و فرهنگی نسبت به چگونگی رفتار و گفتار نزدیکان رئیس جمهور انتقاداتی را مطرح می‌كند.

به گفته داود احمدی نژاد، یکی از این آقایان با پول هنگفتی كه در اختیار دارد ارقامی نجومی به افراد می‌پردازد و با این وسیله درصدد محدود كردن دایره انتقادات از خود است.../جهان


ویدیو مرتبط :
برادر رئیس جمهور و صالحی به مذاکرات پیوستند . . .

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

"نیکی کریمی" هم در گیر فیلم رئیس جمهور شد



"نیکی کریمی" هم در گیر فیلم رئیس جمهور شد

نیکی کریمی و اکبر عبدی در کنار مهدی هاشمی بازیگران نقش اصلی تلفن" همراه رئیس جمهور " در گیر یک داستان تلفنی شدند.

 نیکی کریمی,فیلم رئیس جمهور,بازیگران فیلم رئیس جمهور

به گزارش خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران، فیلم سینمایی "تلفن همراه رئیس جمهور" به کارگردانی علی عطشانی که بالاخره پس از ممیزی حاشیه و جنجال فروان بالاخره اکران شد با داشتن 18 سالن سینمایی و 6 روز اکران خود توانست فروشی 80 میلیون تومانی را سپری کند.
گرچه فیلم سینمایی "رسوایی" به کارگردانی مسعود ده نمکی پس از گذشته 2 ماه همچنان صدر نشین گیشه های سینمایی است و فروش روزانه اش از دیگر فیلم ها بیشتر است.
"تلفن همراه رئیس جمهور تلاش" می کند تا با تبلیغات تلویزیونی، تیزر،خود را به مخاطب معرفی کند و احتمال می رود طی روزهای آینده این فیلم بتواند فروش چشمگیری پیدا کند.
در این فیلم جنجالی بازیگرانی چون نیکی کریمی،مهدی هاشمی،اکبر عبدی به ایفای نقش پرداخته اند گرچه عطشانی فیلم دیگری چون "آقای الف" را نیز در اکران دارد که فروش چندانی نداشته که بیشتر مربوط به اندک بودن سالن های سینمایی آن می باشد./ی2

منبع:yjc.ir