اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

برادر اسد متهم است



برادر رئیس‌جمهوری سوریه,برادر بشاراسد,متهم بودن برادر بشاراسد

تلویزیون رژیم صهیونیستی:
برادر اسد متهم است

برادر رئیس‌جمهوری سوریه به دست داشتن در حمله با استفاده از تسلیحات شیمیایی متهم شده است.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه دیلی میل، ماهر اسد، برادر بشار اسد، رئیس‌جمهوری سوریه برای مدت بیش از یک ماه است که در انظار عمومی دیده نشده است اما یکی از کانال‌های تلویزیونی اسرائیل مدعی شد که وی در حمله روز چهارشنبه هفته گذشته در اطراف دمشق که بیش از 1200 کشته بر جای گذاشت، دست داشته است.

ماهر اسد فرمانده گارد ریاست جمهوری با 10 هزار نیرو و لشکر چهارم زرهی ارتش سوریه و شخص اصلی در جنگ داخلی سوریه محسوب می‌شود.
سوریه استفاده از گاز سارین را در منطقه رد کرده است.

روزنامه گاردین می‌نویسد: این اولین باری نیست که برادر اسد، به برخی از جنایات جنگی مرتبط شده است.
ماهر اسد که به خاطر دستورات خصمانه‌اش علیه مخالفان سوری شناخته می‌شود، در بمب‌گذاری 18 ژوئیه 2012 که طی ‌آن برادر زنش و وزیر دفاع سوریه کشته شدند، زخمی شد./ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
03 - کربلایی میـــــــــثم - زمینه - خداحافظ برادر برادر برادر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برادر اسد ترور شد



مخالفان در شبکه‌های اجتماعی شایعه کردند؛ برادر اسد ترور شد

خبرگزاری فارس: برخی رسانه‌های عربی از کشته شدن "ماهر الاسد" برادر "بشار اسد" رئیس‌جمهوری سوریه خبر دادند.

به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری "السوسنة"، برخی رسانه‌های عربی از کشته شدن "ماهر الاسد" برادر "بشار اسد" رئیس‌جمهوری سوریه خبر دادند.

بر اساس این گزارش، به گفته "عبدالرحمن دمشقیه" یکی از کاربران شبکه اجتماعی "توییتر"، ماهر اسد دیروز صبح به دست یکی از همراهانش کشته شده است.

دمشقیة به نقل از منابع موثق اعلام کرد: قاتل 3 بار به سوی ماهر تیراندازی کرده است. در پی آن تلاش زیادی انجام شد تا او زنده بماند اما وی دار فانی را وداع گفت.

ماهر، سومین پسر "حافظ الاسد" رئیس جمهور سابق سوریه است. او یک افسر ارتش با درجه سرتیپ ستاد است که در ارتش سوریه خدمت می‌کند.

در حالی خبر ترور برادر اسد منتشر شده است که رسانه‌های رسمی دولتی سوریه و رسانه‌های معتبر سوری، این خبر را درج نکرده‌اند./فارس