اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بدون ویزا به مهران و شلمچه نیایید


سرپرست عتبات عالیات سازمان حج و زیارت گفت: از صبح امروز ازدحام زائران در مرز مهران و شلمچه بسیار سنگین بوده است و به همین دلیل روند صدور ویزا برای زائران به کندی انجام می‌شود.وی ادامه داد: به زائرانی که هنوز موفق به دریافت ویزا نشده‌اند توصیه می‌کنیم بدون داشتن ویزا به مرزها مراجعه نکنند.

خبرگزاری فارس: محسن نظافتی سرپرست عتبات عالیات سازمان حج و زیارت گفت: از صبح امروز ازدحام زائران در مرز مهران و شلمچه بسیار سنگین بوده است و به همین دلیل روند صدور ویزا برای زائران به کندی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: به زائرانی که هنوز موفق به دریافت ویزا نشده‌اند توصیه می‌کنیم بدون داشتن ویزا به مرزها مراجعه نکنند.

سرپرست عتبات عالیات سازمان حج و زیارت خاطرنشان کرد: تاکنون قریب به ۲۵۰ هزار ایرانی به کشور عراق اعزام شده‌اند.

نظافتی ادامه داد: زائرانی که در این مدت خدایی ناکرده دچار سانحه شوند با هماهنگی مرکز پزشکی حج و زیارت برای درمان به کشور باز می‌گردند و یا با هماهنگی با بیمارستان‌های عراق در همانجا تحت مداوا قرار می‌گیرند.

وی افزود: امسال خوشبختانه زائرانی که به صورت غیرقانونی وارد کشور عراق شوند بسیار کم است چرا که تمام زائران در مرزها ساماندهی می‌شوند و تحت پوشش درمانی و بیمه قرار می‌گیرند.

شهردار مهران نیز در همین رابطه تأکید کرده است هموطنان به هیچ وجه بدون ویزا به مهران نیایند.

علیرضا سروری شهردار شهرستان مهران گفت: در حال حاضر امکان صدور ویزا برای زائرانی که قصد سفر به کربلا دارند وجود ندارد.

وی تأکید کرد: به هیچ وجه برای زائران ویزا صادر نمی‌شود و کسانی که تاکنون موفق به دریافت ویزا نشده‌اند از عزیمت به مهران خودداری کنند.

فرماندار مهران  به زائرانی که ویزا دارند نیز توصیه کرد برای سفر به مهران با خود لباس گرم به همراه داشته باشند چرا که دمای هوای مهران بسیار پایین است.


ویدیو مرتبط :
کندی صدور ویزا در مرز شلمچه جهت رهپیمایی اربعین

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هشدار پلیس به زائران عتبات عالیات/ بازداشت سه کلاهبردار ویزا در مرز مهران



اخبار,اخبار اجتماعی ,پرونده کلاهبرداری

 

اخبار اجتماعی - هشدار پلیس به زائران عتبات عالیات/ بازداشت سه کلاهبردار ویزا در مرز مهران

فرمانده انتظامی استان "ایلام" با اشاره به دستگیری سه کلاهبردار در پایانه مرزی مهران به زائران عتبات عالیات توصیه کرد، برای سفر به کشور عراق ویزا را از مراجع قانونی تهیه کنند.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی دولتی در این باره گفت: در روزهای اخیر تعداد زائران حسینی برای تشرف به عتبات عالیات در کشور عراق در پایانه مرزی مهران به صورت چشمگیری افزایش یافته است.

وی ادامه داد: با توجه به عدم صدور ویزا در استان ایلام و از سوی دیگر عدم پذیرش زائران بدون روادید توسط کشور عراق ، متاسفانه عده ای از وضعیت موجود سوء استفاده کرده و اقدام به کلاهبرداری از زائران می کنند.

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی و کنترل بر ورود و خروج ها در مرز مهران صبح امروز موفق شد سه کلاهبردار حرفه ای را دستگیر کند. این کلاهبرداران با سوء استفاده از احساسات زائران اقدام به کلاهبرداری و گرفتن مبالغی هنگفت از زائران با وعده اخذ ویزا برای آن ها می کردند.

سردار دولتی به زائران توصیه کرد: برای سفر به کشور عراق بایستی ویزا را از مراجع قانونی اخذ کنند.

اخبار اجتماعی - خبرآنلاین