اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

با عدم توافق تحریم‌ ها تشدید می شوند


رهبر اکثریت سنای آمریکا در سخنانی تهدیدی گفت در صورت عدم حصول توافق هسته‌ای تا تاریخ معین شده، ایران با تحریم‌های بیشتر مواجه می‌شود.

 خبرگزاری فارس: رهبر اکثریت سنای آمریکا در سخنانی تهدیدی گفت در صورت عدم حصول توافق هسته‌ای تا تاریخ معین شده، ایران با تحریم‌های بیشتر مواجه می‌شود.

«میچ مک‌کانل» رهبر اکثریت سنای آمریکا روز گذشته (سه‌شنبه) در سخنانی گفت که سنا در صورت عدم توافق آمریکا با ایران در مهلت تعیین شده (11 فروردین) به لایحه اعمال تحریم‌های شدید علیه ایران رأی می‌دهد.

به گزارش وبگاه صهیونیستی «عاروتص شو» مک‌کانل در نشست خبری هفتگی گفت: «اگر هرگز توافقی حاصل نشود، مجموعه‌ای از تحریم‌های شدید راه حل مناسبی خواهند بود.»

وی افزود که قانو‌گذاران به دنبال لایحه‌ای هستند که بر اساس آن باراک اوباما رئیس‌جمهور آمریکا، هرگونه توافق با ایران را در ابتدا برای تایید به کنگره تقدیم کند.

این در حالی است که رییس جمهور آمریکا در این زمینه کنگره را تهدید به استفاده از حق وتوی خود کرده است.

مک‌کانل در حالی چنین ادعایی کرده است که اوباما از سناتورها خواسته است به پیش‌نویس کاخ سفید در توافق با ایران رأی مثبت بدهند.

بنابر این گزارش، باراک اوباما سناتورهای دموکرات جداگانه تلفن کرده تا مطمئن شود آن‌ها به پیش‌نویس کاخ سفید در توافق هسته‌ای با ایران رأی مثبت می‌دهند.


ویدیو مرتبط :
مستند فتنه گران باعث تشدید تحریم ها بودند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

در صورت عدم توافق تحریم‌ها تشدید می‌شود


رئیس کنگره آمریکا بار دیگر هشدار داد که در صورت عدم دستیابی به توافق هسته‌ای میان ایران و گروه ۱+۵، تحریم‌های بیشتری علیه این کشور اعمال می‌شود.

خبرگزاری ایلنا: رئیس کنگره آمریکا بار دیگر هشدار داد که در صورت عدم دستیابی به توافق هسته‌ای میان ایران و گروه ۱+۵، تحریم‌های بیشتری علیه این کشور اعمال می‌شود.

«جان بینر» گفت که چنانچه اقدام‌های «باراک اوباما» رئیس‌جمهوری آمریکا برای دستیابی به توافق هسته‌ای با ایران به نتیجه نرسد، کنگره تحریم‌های جدیدی را علیه تهران اعمال خواهد کرد.

بینر طی سخنانی بی‌اساس مدعی شد که حتی اگر توافق با ایران حاصل شود، وی چندان خوش‌بین نیست که ایران به تعهدات خود پایبند باشد.

وی در پاسخ به پرسشی درباره این‌که در صورت عدl دستیابی به توافق، کنگره بعد از چه مدت اقدام به اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران می‌کند، گفت که این اقدام به فاصله کوتاهی صورت می‌گیرد.