اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بایرن به رویای اروپایی آرسنال پایان داد


هفته نخست از دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا سه شنبه شب با تساوی آرسنال در خانه بایرن و حذف توپچی ها از دور رقابتها آغاز شد.

خبرگزاری مهر: تیم فوتبال بایرن مونیخ در حضور بیش از 65 هزار تماشاگر ورزشگاه آلیانس آره نا مقابل میهمان خود آرسنال تن به تساوی یک بر یک داد و با پیروزی 3 بر یک در مجموع دو بازی رفت و برگشت به مرحله یک چهارم نهایی رقابتها صعود کرد.

در این دیدار ابتدا تیم میزبان با گل دقیقه 54 باستین شواین اشتایگر از آرسنال پیش افتاد اما لوکاس پودولسکی مهاجم آلمانی آرسنال تنها 3 دقیقه بعد نتیجه را به تساوی کشاند. پودولسکی اکنون در هر دو دیداری که مقابل بایرن در رقابتهای لیگ قهرمانان به میدان رفته گلزنی کرده است.

در دقایق پایانی بازی آرین روین یک ضربه پنالتی برای بایرن گرفت که توماس مولر پشت توپ قرار گرفت اما لوکاس فابیانسکی سنگربان آرسنال با پای خود مانع به ثمر رسیدن آن شد. بازی در نهایت با تساوی یک بر یک دو تیم به پایان رسید و بایرن مونیخ به لطف پیروزی 2 بر صفری که در دیدار رفت در ورزشگاه امارات در لندن کسب کرده بود در مجموع با نتیجه 3 بر یک به پیروزی رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

این چهارمین فصل پیاپی است که آرسنال در این مرحله از رقابتها از دور مسابقات کنار می رود. آنها فصل گذشته در همین مرحله مقابل بایرن مونیخ مغلوب و حذف شده بودند. در فصل های 11-2010 و 12-2011 نیز شاگردان آرسن ونگر به ترتیب مقابل تیم های بارسلونا و میلان در این مرحله مغلوب و حذف شده بودند.


ویدیو مرتبط :
آرسنال، تیم رویای زمان های قدیم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پایان رسمی لیگ های اروپایی/ سه گانه بایرن در شبی که مورینیو "هو" شد و بارسا 100 امتیازی



پایان رسمی لیگ های اروپایی/ سه گانه بایرن در شبی که مورینیو "هو" شد و بارسا 100 امتیازی

بازی های باشگاهی اروپایی با تکمیل حماسه فوتبالی هاینکس و بایرن به پایان رسید.

به گزارش خبرآنلاین ؛ فینال جام حذفی آلمان ، با پیروزی 3 بر 2 بایرن مونیخ برابر  اشتوتگارت و قهرمانی این تیم به پایان رسید. این آخرین بازی رسمی هاینکس با بایرن بود و او جایش را به گواردیولا می دهد. 

بایرن امسال هم بوندسلیگا را برد ، هم لیگ قهرمانان اروپا و هم جام حذفی آلمان تا از این بابت حماسه ای فوتبالی را خلق کند. در همین شب لالیگای اسپانیا هم به پایان رسید . 

در این شب ، بارسا 4 بر یک از سد مالاگا گذشت و  با 100 امتیاز ، قهرمان  شد . رئال هم توانست 4 بر 2 از سد اوساسونا بگذردو این آخرین بازی مورینیو با رئال بود. جمعی از حاضرین در ورزشگاه او را هو می کردند و گروهی هم البته تشویق. رئال این فصل هم تعداد گل های زده اش را از عدد 100 گذراند./خبرآنلاین