اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بانک مرکزی نرخ تورم اردیبهشت را 34 درصد اعلام کرد



بانک مرکزی,نرخ تورم سال 92,اعلام نرخ تورم توسط بانک مرکزی

بانک مرکزی نرخ تورم اردیبهشت را 34 درصد اعلام کرد

بانک مرکزی نرخ تورم در دوازده ماه منتهی به اردیبهشت ماه 1392 نسبت به دوازده ماه منتهی به اردیبهشت ماه 1391 را معادل 34 درصد اعلام کرد.

به گزارش  مهر، اداره آمار بانک مرکزی اعلام کرد: خلاصه نتایج بدست آمده از شاخص بهای کالاها و خدمات مصرفی در مناطق شهری ایران بر اساس سال پایه 100=1390 به شرح ذیل است:

- شاخص بهای کالاها و خدمات مصرفی در مناطق شهری ایران در اردیبهشت ماه 1392 به عدد 163.7 رسید.

- نرخ تورم در دوازده ماه منتهی به اردیبهشت ماه 1392 نسبت به دوازده ماه منتهی به اردیبهشت ماه 1391 معادل 34.0 درصد می‌باشد.

مهر

 

 


ویدیو مرتبط :
گزارش بانک مرکزی از ادامۀ روند کاهشی نرخ تورم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بانک مرکزی نرخ تورم بهمن را ۱۲.۶‌ درصد اعلام کرد



 اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی, نرخ تورم

بانک مرکزی اعلام کرد: نرخ تورم در دوازده ماه منتهی به بهمن‌ماه ۱۳۹۴ نسبت به دوازده ماه منتهی به بهمن‌ماه ۱۳۹۳ معادل ۱۲.۶ درصد است.

به گزارش مهر، خلاصه نتایج به‌دست آمده از شاخص بهای کالاها و خدمات مصرفی در مناطق شهری ایران براساس سال پایه ۱۰۰=۱۳۹۰ به شرح زیر است:

شاخص بهای کالاها و خدمات مصرفی در مناطق شهری ایران در بهمن‌ماه ۱۳۹۴ به عدد ۲۳۳.۱ رسید که نسبت به ماه قبل ۰.۲ درصد افزایش یافت.

شاخص مذکور در بهمن‌ماه ۱۳۹۴ نسبت به ماه مشابه سال قبل معادل ۸.۹ درصد افزایش داشته است.

 

 اخبار اقتصادی  -  مهر