اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

باز کردن درهای سفارت برای معترضان


با توجه به اقدامات اخیر انگلیس در انتخابات اخیر ایران اعم از جاسوسی، ساماندهی اغتشاشات، پناه دادن به مجرمان، پوشش و بزرگ‌نمایی این اتفاقات، پیشنهاد می‌شود وزارت امور خارجه ایران در اقدامی از خواسته‌های به حق مردم انگلیس حمایت کند.

با توجه به اقدامات اخیر انگلیس در انتخابات اخیر ایران اعم از جاسوسی، ساماندهی اغتشاشات، پناه دادن به مجرمان، پوشش و بزرگ‌نمایی این اتفاقات، پیشنهاد می‌شود وزارت امور خارجه ایران در اقدامی از خواسته‌های به حق مردم انگلیس حمایت كرده و سفیر خود را فرا خواند. همچنین به وزارت خارجه پیشنهاد می‌كنیم درهای سفارت را برای مجروحان و معترضان باز گذارد. لازم به یادآوری است كه سفارت انگلستان در ایران در زمان اغتشاشات درهای خود را به روی اغتشاشگران باز می‌گذاشت.

منبع: شرق


ویدیو مرتبط :
حمله معترضان به سفارت ترکیه در مسکو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رهبر معترضان توگو به زنان: یک هفته درهای اتاق خواب را به روی مردان ببندید!



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

رهبر معترضان توگو به زنان:

یک هفته درهای اتاق خواب را به روی مردان ببندید!

ایزابیل امیگانقی از زنان خواست به مدت یک هفته به منظور مجبور کردن همسرانشان به مشارکت در تظاهرات اعتراض آمیز، از هم خوابگی با آن ها خود داری کنند.

انتخاب  :رهبر معترضان توگو از نان این کشور خواست که « یک هفته در اتاق خواب را به روی مردان ببندند»

معترضان برای چند هفته در اعتراض به عزم مقام های دولتی برای برگزاری انتخابات جدید پارلمانی در ماه اکتبر آینده دست به تظاهرات زدند. آن ها می گویند که این انتخابات به سود حزب حاکم برگزار می شود.

در همین حال، ایزابیل امیگانقی از زنان خواست به مدت یک هفته به منظور مجبور کردن همسرانشان به مشارکت در تظاهرات اعتراض آمیز، از هم خوابگی با آن ها خود داری کنند.

او در این باره گفت: "از همه زنان می خواهم برای مدت یک هفته دست به اعتصاب بزنند و برای آزادی برادارن و همسران زندانی مان، نماز بخوانند و روزه بگیرند."

امیگانقی خطاب به زنان کشورش گفت: "درهای اتاق های خود را در برابر همه مردها از روز دوشنبه تا یکشنبه هفته بعد ببندید."

یکی دیگر از مطالبات معترضان توگو، کنار رفتن گناسینجبی رئیس جمهور توگو است که قدرت را در سال 2005 از پدرش به ارث برد.

امیگانقی ضمن انقتاد از رئیس جمهور توگو گفته که قدرت که نمی تواند ارثی باشد.

پلیس هفته گذشته بیش از 100 نفر از معترضان را پس از درگیری های صورت گرفته با نیروهای امنیتی دستگیر کرد./انتخاب