اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بازیگر و مداح معروف قهرمانان صنعت! +عکس


دهمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت و اقتصاد ایران شامگاه شنبه با حضور محمد شریعتمداری معاون اجرایی رییس‌جمهور و علی‌اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی در سالن همایش های صدا و سیما برگزار شد.

پایگاه خبری صراط نیوز: دهمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت و اقتصاد ایران شامگاه شنبه با حضور محمد شریعتمداری معاون اجرایی رییس‌جمهور و علی‌اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی در سالن همایش های صدا و سیما برگزار شد.

در این جشنواره معاون رییس جمهور به دارندگان خدمات شاخص در حوزه اقتصاد و صنعت لوح اهدا کرده و از آنان قدردانی نمود.

اما آنچه سبب تعجب همگان بود دعوت از بهرام رادان و عبدالرضا هلالی برای حضور در همایش بود.

دوچهره ای که هیچ گونه تناسبی با موضوع جشنواره ملی قهرمانان صنعت و اقتصاد نداشتند اما بلافاصله تصویر حضور آنان در این جشنواره خبریک خبرگزاری ها شد.

گویی دست اندرکاران در تلاش بوده اند تا با فراخواندن این هنرمند و مداح گرانقدر کشور مان در برنامه ای که به حیطه فعالیتهای فرهنگی آنان ارتباطی ندارد، ارزش خبری مراسم خود را افزایش دهند و در یک حرکت زرد رسانه ای خبر مراسم جشنواره را به تیتر نخست رسانه ها تبدیل کنند.

جالب اینجاست که طبق آنچه در تصاویر نیز مشهود است هر دوی این شخصیتها یعنی آقایان هلالی و رادان در ردیف نخست جایگاه مهمانان ویژه قراردارند به طوری که رادان دقیقا در تصویر پشت سر معاون رییس جمهور آقای شریعتمداری قرار دارد.

گفتنی است در این مراسم از آقایان رادان و هلالی نیز تقدیر شده است.

چنین رفتارهایی که هر از گاهی از برخی مسئولین عالی سیاسی کشور نیز سر می زند نشانه های جدی افول در فرهنگ عمومی و دامن زدن سیاسیون به آن با همراه شدن است چیزی که دقیقا بر عکس آن از مسئولین انتظار می رود.

 در پایان نظر شما را به تصاویری از این همایش جلب می کنیم:

بازیگر و مداح سرشناس در جشنواره قهرمانان!

بازیگر و مداح سرشناس در جشنواره قهرمانان!

بازیگر و مداح سرشناس در جشنواره قهرمانان!

بازیگر و مداح سرشناس در جشنواره قهرمانان!


ویدیو مرتبط :
یه عکس کودکی و بزرگی 3 بازیگر معروف کره

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازیگر معروف سینما و تلویزیون درگذشت + عکس



 

بازیگر معروف سینما و تلویزیون درگذشت

 

عباس امیری ساعتی قبل كه رشت به طرف فومن در حركت بود در اثر واژگونی خودروی پیكان حامل وی و برخورد این خودرو با یك درخت جان خود را از دست داد.

این بازیگر توانمند گیلانی در حال بازدید در تله فیلمی در فومن بود كه از 10 روز گذشته استارت آن زده شد و در این مدت همواره در مسیر مذكور در تردد بود.

از آنجا كه مادر امیری در رشت زندگی می‌كرد وی برای دیدن مادرش شب گذشته به رشت رفت و صبح امروز در مسیر بازگشت به فومن در منطقه جمعه‌بازار در اثر سانحه رانندگی به دیار باقی شتافت.... / تحلیل عصر ایران