اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بازگشت نوزاد ربوده شده به آغوش مادر



 

  بازگشت نوزاد ربوده شده به آغوش مادر

 

نوزادی که ۴ سال قبل در بوشهر ربوده شده بود، با تلاش مأموران پلیس در شهرستان ورامین از چنگال آدم ربا نجات یافت و به آغوش مادرش بازگشت.

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، در سال ۸۶ زنی در بندر عامری از توابع بخش دلوار شهرستان تنگستان استان بوشهر نوزاد دو ماهه ای را به سرقت برد و از بوشهر به ورامین فرار کرد.

رباینده نوزاد با ارتباط دوستی که با مادر فرزند برقرار کرده بود، این نوزاد دو ماهه را با استفاده از غفلت مادرش ربود و به ورامین فرار کرد.

مهدی مبارکی نوزاد ربوده شده اکنون ۴ سال دارد و پس از این مدت به کانون خانواده خود بازگشته است.

تلاش ها برای پیدا کردن این نوزاد دوماهه در این چند سال ادامه داشته و ماموران انتظامی تنگستان و ورامین سرانجام موفق شدند نوزاد را در ورامین در منزل زن مذکور پیدا کنند.

تلاش خبرنگار فارس در بوشهر برای پیگیری بیشتر این خبر بی نتیجه بود و در تماس با فرمانده انتظامی بوشهر وی عنوان داشته که در بوشهر حضور ندارد و پس از تکمیل پرونده و مشخص شدن تمام جزئیات، مشروح آن را اعلام می کند.

این در حالی است که جانشین فرمانده انتظامی بوشهر نیز در تماس های خبرنگار فارس اعلام کرد تا مشخص شدن جزئیات کامل پرونده از تشریح آن خودداری می کند.

متهم دستگیر شده هم اکنون در زندان مرکزی بوشهر به سر می برد.... / خبرگزارى فارس


ویدیو مرتبط :
لحظه بازگشت کودک ربوده شده سیرجانی به آغوش مادرش توسط نیروی انتظامی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازگشت مجدد نوزاد ربوده شده به آغوش مادر


فرمانده انتظامی تویسرکان گفت: نوزاد ربوده شده تویسرکانی که چهارشنبه هفته گذشته 26 فروردین ماه در منزل شخصی والدین خود ناپدید شده بود به کانون گرم خانواده بازگشت.

خبرگزاری ایرنا: فرمانده انتظامی تویسرکان گفت: نوزاد ربوده شده تویسرکانی که چهارشنبه هفته گذشته 26 فروردین ماه در منزل شخصی والدین خود ناپدید شده بود به کانون گرم خانواده بازگشت.

سرهنگ قاسم قربانی افزود: چهارشنبه هفته گذشته در پی دریافت گزارشی مبنی بر ناپدید شدن یک نوزاد 12 روزه در منزل شخصی، تحقیقات پلیس برای یافتن و بازگرداندن وی به کانون خانواده خود آغاز شد.

وی ادامه داد: در تحقیقات مقدماتی، پلیس به خانمی که در بیمارستان با مادر نوزاد طرح دوستی ریخته و پس از زایمان چندین بار به بهانه دیدن مادر و نوزاد به خانه آنها رفت و آمد کرده بود مظنون شد.

قربانی اظهار کرد: پس از دستگیری خانم متهم و همسر وی با استفاده از شیوه چهره نگاری، توسط واحدهای ویژه و پشتیبانی پلیس مشخص شد که وی با زبردستی و بدون به جا گذاردن هیچ گونه اثری اقدام به ربودن نوزاد کرده است.

وی تصریح کرد: زن مجرم در ابتدا خود را مادر نوزاد معرفی کرد اما پس از بروز تناقض گویی ها، ارائه مدارک لازم و تطبیق فیلم های ثبت شده توسط دوربین های بیمارستان، اتهام وی برای پلیس اثبات شد.

دلایل و انگیزه اصلی این واقعه هنوز در پس پرده ابهام قرار دارد و تحقیقات برای یافتن علت اصلی ربودن نوزاد 12 روزه ادامه دارد.

تویسرکان یکی از شهرستان های استان همدان واقع در 90 کیلومتری شهر همدان است که درصد وقوع جرائم خشن و آدم ربایی در آن پایین تر از میانگین کشوری است.