اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بازگشت «سمندون» پس از 20 سال


سریال خاطره‌انگیز «سمندون» قرار است پس از سال‌ها از پخش اولیه مجددا از شبکه آی‌فیلم پخش شود.

خبرگزاری ایسنا: سریال «سمندون» به کارگردانی، نویسندگی و بازی ناصر هاشمی از مجموعه‌های ماندگار تلویزیون در دهه‌ی هفتاد است که برای اولین بار از شبکه دو سیما به روی آنتن رفت.

این مجموعه در گروه کودک تولید شد و اکنون قرار است پس از سال‌ها از شبکه آی‌فیلم هرشب بازپخش شود.

«سمندون» از 14 شهریور ماه هر شب ساعت 19 و 30 به روی آنتن خواهد رفت.

بازگشت «سمندون» پس از 20 سال

در این مجموعه تلویزیونی قدیمی زنده یاد حمیده خیرآبادی، ناصر هاشمی، داریوش اسدزاده، رشید اصلانی و ... ایفای نقش داشتند.

«سمندون» در سال ۱۳۷۳ تولید و در سال ۱۳۷۴ پخش شد. داستان این مجموعه در مورد بچه غول ۲۰۰۰ ساله‌ای به نام سمندون است که در زیرزمین خانه‌ای قدیمی زندگی می‌کند. در منزل عمه (حمیده خیر آبادی) زیرزمین اسرارآمیزی وجود دارد که برادرزاده عمه (اصغر هاشمی) می‌خواهد از آن استفاده کند که بعد از اینکه پا به این زیر زمین می‌گذارد متوجه می‌شود یک بچه دیو ۲۰۰۰ ساله در آنجا زندگی می‌کند و در انتظار رسیدن مادرش است.


ویدیو مرتبط :
پسر 20 ساله با کلی انگل به دنیا اومد 20 سال زجر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازگشت «چاق و لاغر» پس از 20 سال


شبکه آموزش همزمان با آغاز دهه‌ی فجر مجموعه «چاق و لاغر» را به روی آنتن می‌برد.

خبرگزاری ایسنا: شبکه آموزش همزمان با آغاز دهه‌ی فجر مجموعه «چاق و لاغر» را به روی آنتن می‌برد.

قرار است «چاق و لاغر» از (شنبه) 12 بهمن ماه ساعت 14 از شبکه آموزش پخش شود.



مجموعه «چاق و لاغر» نام مجموعه عروسکی است که در فاصله سال‌های ۶۵ تا ۶۹ از شبکه دو سیما پخش می‌شد. عروسک‌های «چاق و لاغر» دو کارآگاه خصوصی هستند که با بی‌عرضگی خود همواره سبب عصبانی شدن رییس بزرگ شده و باعث خنده می‌شوند. ماموریت اصلی این دو عروسک برهم زدن جشن‌های دهه فجر است اما چاق و لاغر به دلیل بی عرضگی‌شان موفق به انجام ماموریت خود نبودند و رییس بزرگ را کلافه می‌کردند. سرانجام رئیس بزرگ تصمیم می‌گیرد از دست این دو مامور خنگ خود خلاص شود و ربات ایکس۶۲۵ را به جای آنها سفارش دهد.

در مجموعه «چاق و لاغر» همچنین نقش سعید که یک نوجوان مخترع و نابغه است را سعید شیخ‌زاده و ربات ایکس۶۲۵ را افشین سنگ‌چاپ بازی می‌کنند.

پیش از این قرار بود سری جدید مجموعه «چاق و لاغر» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی علی‌اصغر آزادان ساخته شود اما نگارش آن به دلیل کمبود بودجه متوقف شد.