اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بازگشت دوباره «کوله پشتی» فرزاد حسنی


برنامه «کوله پشتی» با اجرای فرزاد حسنی از امروز - یکشنبه - برای مخاطبان و کاربران شبکه اینترنتی ایرانصدا پخش خواهد شد.

خبرگزاری ایسنا: برنامه «کوله پشتی» با اجرای فرزاد حسنی از امروز - یکشنبه - برای مخاطبان و کاربران شبکه اینترنتی ایرانصدا پخش خواهد شد.

 علی سیفی، مدیر این شبکه گفت: بخش‌های جذاب برنامه «کوله پشتی» با فرآوری و مناسب‌سازی فنی برای پخش از رادیو اینترنتی ایرانصدا آماده شده و از امروز مخاطبان می‌توانند روزانه یک قسمت جدید از این برنامه را بشنوند.

سیفی افزود: با درنظر گرفتن پهنای باند مناسب امکان دانلود(ذخیره سازی) هر یک از این برنامه ها برای علاقمندان وجود دارد که با توجه به خلاصه‌سازی برنامه و حذف وله های تصویری مدت آن بین 20 تا 30 دقیقه شده است.

فرزاد حسنی که حدود یک سال و نیم است پس از اجرای ویژه برنامه نوروز شبکه سه در تلویزیون حاضر نشده بود، در روز ولادت امام رضا (ع) به همراه همسرش آزاده نامداری مهمان برنامه «صبحی دیگر» شبکه آموزش شد که به نوعی پایان غیبت وی در تلویزیون محسوب می‌شد.

این مجری همچنین پیش از این با طنزی در رادیو تابستانه (رادیو فصلی) در برنامه‌ای تحت عنوان «آخ جون جمعه‌ها» با رادیو همکاری داشت و اکنون برنامه «کوله پشتی» با اجرای فرزاد حسنی برای مخاطبان و کاربران شبکه اینترنتی ایرانصدا آماده پخش است.

گپ‌ و گفت جوانانه با مهمانان، سوژه‌های جالب و اجرای متفاوت فرازد حسنی از جمله ویژگی‌های برنامه «کوله پشتی» بود که چند سال قبل از شبکه سه سیما پخش شد. این برنامه در زمان پخش با حضور مهمانانی چون سرداران رادان و پرداختن به موضوع شیوه برخورد نیروی انتظامی با جوانان، بازتاب‌های وسیعی در سطح جامعه داشت.

علاقمندان به شنیدن نسخه رادیو اینترنتی این برنامه می توانند به نشانی www.iranseda.ir مراجعه کنند.


ویدیو مرتبط :
ویدئو اخراج فرزاد حسنی از تلویزیون در برنامه کوله پشتی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فرزاد حسنی با «کوله پشتی» بر می گردد؟!



اخبار,اخبار فرهنگی,فرزاد حسنی

اخبار فرهنگی و هنری - فرزاد حسنی با «کوله پشتی» بر می گردد؟!

شنیده ها حکایت از بازگشت برنامه پرطرفدار کوله پشتی به شبکه سه دارد.

 در حالی که این روزها شبکه سه مجری های پرطرفدار خود را در اختیار ندارد و علیخانی، ضیاء و فرزاد حسنی در حال استراحت هستند خبرهایی به گوش می رسد که حکایت از بازگشت فرزاد حسنی به شبکه جوان دارد.


از قرار معلوم شبکه سه قصد دارد سری چهارم کوله پشتی را در ایام تابستان و بعد از جام جهانی فوتبال روی آنتن ببرد. اتفاقی که به گفته زین العابدین (مدیر شبکه سه) هنوز به قطعیت نرسیده و شبکه در حال بررسی طرح یپشنهادی این برنامه تلویزیونی است.


اما شاید بزرگترین چالش در این میان حضور فرزاد حسنی روی صندلی اجرای کوله پشتی است. فرزاد حسنی که آخرین بار با اجرای ویژه برنامه سال تحویل شبکه دو رو به روی مردم نشسته بود، قرار بود ویژه برنامه روز پدر شبکه دو را نیز اجرا کند اما بنا به بعضی معذوریت ها مدیران تلویزیون اجازه پخش زنده این برنامه را صادر نکردند و از تهیه کننده برنامه و فرزاد حسنی خواستند این برنامه را به صورت تولیدی آماده پخش کنند که این موضوع باعث انصراف حسنی از اجرای این برنامه شد.

با این تفاسیر و حساسیت هایی که روی اجرای زنده فرزاد حسنی وجود دارد باید صبر کرد و دید مدیران شبکه سه می توانند مجوزهای لازم برای اجرای زنده حسنی را اخذ کنند یا مجری دیگری جایگزین حسنی خواهد شد؟!

اخبار فرهنگی و هنری - کافه سینما