اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بازگشت دوباره احسان حدادی به آمریکا


دارنده نشان نقره پرتاب دیسک المپیک لندن، اسفند ماه راهی آمریکا می‌شود. ایسنا: دارنده نشان نقره پرتاب دیسک المپیک لندن، اسفند ماه راهی آمریکا می‌شود.


احسان حدادی که مدتی پس از بازی‌های المپیک لندن، برای حضور در همایشی که ورزشکاران پرتاب دیسک جهان در آن شرکت کرده بودند، همچنین انتخاب مربی خود به آمریکا سفر کره بود، دو هفته‌ پیش به ایران بازگشت.

این بازگشت در حالی بود که حدادی در نظر دارد فروردین ماه در مسابقات بین‌المللی پرتاب دیسک آمریکا شرکت کند. این رقابت‌ها که پرتابگران برتر جهان در آن شرکت می‌کنند، از اهمیت بالایی برخوردار است، بنابراین حدادی در حال حاضر ترجیح داده با همان شرایط گذشته و با هدایت کیم بوخونسف، مربی قبلی خود کار کند اما همچنان برای پیدا کردن یک مربی خوب و برتر در تلاش است.

به این ترتیب فدراسیون دوومیدانی که حساب ویژه‌ای بر روی حدادی باز کرده و در تلاش است تا شرایط لازم را برای او فراهم کند، درخواست سفر برون مرزی حدادی را برای وزارت ورزش و جوانان ارسال کرده و تا حدودی نیز کارهای این دوومیدانی کار انجام شده، بنابراین احسان حدادی اسفند ماه امسال برای حضور در مسابقات بین‌المللی پرتاب دیسک آمریکا بار دیگر راهی ایالات متحده می‌شود.


ویدیو مرتبط :
احسان حدادی بالاخره مربی دار شد/کنایه حدادی به کی روش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

احسان حدادی: پرسپولیس به صدر می‌آید!/ قرار است پول‌ بدهند و دوباره برگردم آمریکا



احسان حدادی: پرسپولیس به صدر می‌آید!/ قرار است پول‌ بدهند و دوباره برگردم آمریکا

نایب قهرمان پرتاب دیسک المپیک از توافق با مربی‌اش، بازگشت به امریکا و صدرنشینی پرسپولیس در آینده سخن گفت.

احسان حدادی در حاشیه همایش انتخاب برترین‌های اخلاق اظهار کرد: پرسپولیس ان‌شاالله به صدر جدول می‌آید. من هم جزو باشگاه پرسپولیس هستم و تا سال دیگر هم قرارداد دارم. البته من تنها عضو تیم دوومیدانی این باشگاه هستم. ان‌شاالله سال آینده سردار رویانیان بازیکنان تیم را زیاد کنند و شاهد موفقیت تیمی پرسپولیس باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که کدام تیم پرسپولیس به صدر جدول می آید، افزود: پرسپولیس در لیگ فوتبال دیگر، پس نه منظورم والیبال بود!

نایب قهرمان دوومیدانی المپیک درباره برنامه‌هایش گفت: از امریکا برگشتم چرا که قدری پولم تمام شده بود. ولی حالا قرار است که پول‌ها را بدهند و دوباره برگردم و به آمریکا بروم. من با یک مربی خوب هم صحبت کرده‌ام. توافق کرده‌ایم که زیر نظر وی تمرینات خود را دنبال کنم. مربی خوبی انتخاب کرده‌ام. امیدوارم مشکل خاصی پیش نیاید، او بتواند به ایران بیاید و کار را دنبال کنیم./ایسنا