اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بازگشت «اسماعیل محرابی» به سینما


اسماعیل محرابی بازیگر خاطره انگیز سینما و تلویزیون ایران و مسعود کرامتی بازیگر و کارگردان سینما، تلویزیون و تئاتر، بازیگران اصلی فیلم گذر موقت به کارگردانی افشین هاشمی و تهیه کنندگی مهدی رحمانی شدند.

خبرگزاری ایرنا: اسماعیل محرابی بازیگر خاطره انگیز سینما و تلویزیون ایران و مسعود کرامتی بازیگر و کارگردان سینما، تلویزیون و تئاتر، بازیگران اصلی فیلم گذر موقت به کارگردانی افشین هاشمی و تهیه کنندگی مهدی رحمانی شدند.

اسماعیل محرابی بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون، بعد از چندین سال دوری از بازی، به تازگی قرار است در سومین فیلم افشین هاشمی بازی کند.

بازگشت «اسماعیل محرابی» به سینما

او که در سریال های پرمخاطبی همچون آینه، خانه سبز، هزاردستان و فیلم های سینمایی خواستگاری، وکیل اول و... به ایفای نقش پرداخته است، نقش آقانصیری را در گذر موقت بازی خواهد کرد.

مسعود کرامتی بازیگر و کارگردان سینمای ایران نیز که تاکنون جایزه های متعددی را برای فیلم های سینمای کودکش دریافت کرده، در گذر موقت در نقش آقای صمیمی جلوی دوربین می رود.
گذر موقت داستان دو پیرمرد است که در شبی تاریک، تصمیمی مفرح می گیرند. به زودی دیگر بازیگران از چهره های تئاتر و سینما اعلام خواهند شد.

از دیگر دست اندرکاران تولید این فیلم می توان به سرپرست گروه کارگردانی: امین قوامی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: سیاوش رمضانلو، مشاور رسانه یی و مدیر تبلیغات: بیتا موسوی، عکاس: مریم مجد، فیلمبردار پشت صحنه: ایمان بیات فر، مدیر تولید: سعید شرفی کیا و تهیه کننده: مهدی رحمانی، اشاره کرد.

گذر موقت به زودی در تهران کلید می خورد.


ویدیو مرتبط :
اسماعیل محرابی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اشتباه فاحش در انتشار خبر بازگشت "فریماه فرجامی" به سینما !



 

اشتباه فاحش در انتشار خبر بازگشت

 

بیتا فرهی در کنار محمدرضا فروتن، باران كوثری و نگار جواهریان در فیلم «زیبا» بازی می کنند نه فریماه فرجامی!

بیتا فرهی، باران كوثری و نگار جواهریان در فیلم سینمایی «زیبا» به كارگردانی حمیدرضا قطبی بازی می كنند. این پروژه با نام قبلی «جامه دران» چندی قبل به تهیه كنندگی جهانگیر كوثری مجوز ساخت دریافت كرد و این روزها در مرحله انتخاب بازیگر قرار دارد. پیش از این بازی محمدرضا فروتن در این فیلم قطعی شده بود و قرار است طی روزهای آینده چند بازیگر دیگر به این جمع اضافه شوند.

نكته قابل توجه در مورد این فیلم، اشتباه روزنامه بانی فیلم در درج خبر حضور فریماه فرجامی در این پروژه بعد از سال ها دوری از سینماست! این خبر بی اساس که با عکس و تیتر یک در روزنامه سینمایی کشور منتشر شد، موجب واکنش و انتشار تکذیبیه توسط جهانگیر کوثری تهیه کننده فیلم شد. وی در یادداشتی نوشت که شاید خبرنگاران روزنامه فریماه را با بیتا و فرهی را با فرجامی اشتباه گرفته اند! کوثری تصریح کرد که هیچ مذاکره ای با فرجامی نداشته و شاید انتشار این خبر غلط باعث تکدر هنرمند بزرگ خانم فرجامی شود یا خانم فرهی تصور کنند فریماه فرجامی را جایگزین ایشان کرده ایم.

لازم به توضیح است که فریماه فرجامی آخرین بار در «زهر عسل» به كارگردانی ابراهیم شیبانی بازی كرده بود و از ۹ سال قبل تاكنون جلوی دوربین نرفته است. روزنامه بانی فیلم حتی نام این فیلم را هم به اشتباه «چشمان سیاه» درج کرده بود!

فیلمنامه «زیبا» را حمیدرضا قطبی و ناهید طباطبایی براساس كتاب "جامه دران" طباطبایی نوشته اند كه بازنویسی آن به تازگی به پایان رسیده و داستان زنی است كه در مراسم ختم پدرش پی به روابط جدیدی در زندگی او می برد و حقایقی را كشف می كند. طبق برنامه ریزی قرار است با مهیا شدن شرایط «زیبا» آبان ماه كلید بخورد. تمام صحنه های این فیلم در تهران و اطراف آن فیلمبرداری خواهد شد. این اولین فیلم بلند حمیدرضا قطبی است.... / پایگاه خبری ـ تحلیلی سینمای ما