اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بازداشت یک شرور در عملیات پیچیده پلیس


زندانی فراری با سابقه ایراد جرح به بیش از ١٠٠ نفر در عملیات پیچیده پلیس تهران شناسایی و دستگیر شد.

روزنامه اعتماد: زندانی فراری با سابقه ایراد جرح به بیش از ١٠٠ نفر در عملیات پیچیده پلیس تهران شناسایی و دستگیر شد.

سردار سیروس فتحی، رییس پلیس امنیت عمومی ویژه شرق استان تهران با اعلام این خبر گفت: در پی حكم جلب صادره از سوی اجرای احكام دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان ورامین در ارتباط با یكی از اراذل و اوباش سطح یك ورامین معروف به «قوقول»، دستگیری این شرور سابقه‌دار در اولویت كار عوامل تخصصی پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.
 
به گفته سردار فتحی، متهم كه از سال ١٣٨٨ در زندان استان البرز دوره محكومیت خود را سپری می‌كرد، مدتی قبل برای مداوا به بیمارستان منتقل و موفق به فرار شد.
 
به این ترتیب اقدامات اطلاعاتی – پلیسی ماموران برای ردیابی او آغاز و سرانجام اوایل اردیبهشت‌ماه امسال دستگیر شد.  
 
فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران با اشاره به ١٠٠ فقره سوابق كیفری متهم: ایجاد ناامنی، حمل سلاح غیرمجاز، آدم ربایی، سرقت موتوسیكلت، فروش مواد مخدر، ضرب و جرح با سلاح سرد و درگیری با ماموران و... از جمله سوابق و شرارت‌های این شرور است. او در سال‌های گذشته نیز چهار نفر را به ضرب گلوله نقص عضو كرده و بیش از ١٠٠ نفر را با قمه و چاقو مجروح كرده بود.


ویدیو مرتبط :
عملیات پلیس برای بازداشت تولیدکننده ماده مخدر شیشه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عملیات پلیس برای بازداشت شرور عبدل آباد


رییس پلیس امنیت عمومی پایتخت از عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ برای دستگیری یک شرور در محدوده عبدل آباد خبر داد و گفت: این متهم به جرم ایجاد نزاع و درگیری و اخاذی از کسبه محدوده مذکور تحت تعقیب قرار گرفت و بازداشت شد.

پایگاه خبری پلیس: رییس پلیس امنیت عمومی پایتخت از عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ برای دستگیری یک شرور در محدوده عبدل آباد خبر داد و گفت: این متهم به جرم ایجاد نزاع و درگیری و اخاذی از کسبه محدوده مذکور تحت تعقیب قرار گرفت و بازداشت شد.
 
سرهنگ علیرضا لطفی، افزود: این متهم به ایجاد نزاع و درگیری و همچنین اخاذی از کسبه تحت تعقیب بود که با تلاش ماموران پایگاه هشتم بازداشت شد.
 
این مقام انتظامی ادامه داد: با شکایت های ارایه شده از سوی شهروندان و کسبه محدوده عبدل آباد در خصوص اقدامات مجرمانه یکی از اراذل و اوباش این محدوده پرونده ای از سوی دادسرا به ماموران پایگاه هشتم این یگان ارجاع شد و ماموران اقدامات خود را در این خصوص آغاز کردند.
 
وی افزود: در تحقیقات انجام شده از سوی ماموران مشخص شد که این متهم 'ب' نام دارد و یکی از اراذل و اوباش سطح سه محدوده مذکور می باشد که با مدتی پیش با ایجاد درگیری و نزاع ضمن بر هم زدن آرامش شهروندان و نظم عمومی، اقدام به اخاذی از کسبه کرده است.
 
لطفی گفت: در تحقیقات بعدی مخفیگاه متهم که پس از درگیری به آنجا فرار کرده و پنهان شده بود در محدوده مذکور شناسایی شده و ماموران پایگاه هشتم این یگان موفق شدند در عملیاتی ضربتی این متهم را در مخفیگاه خود بازداشت و برای تحقیقات به پلیس امنیت منتقل کنند.
 
رییس پلیس امنیت عمومی پایتخت گفت: متهم در بازجویی های انجام شده به ایجاد درگیری و نزاع در محدوده های جنوب تهران، زورگیری، حمل سلاح سرد و برهم زدن نظم عمومی اعتراف کرده و پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قضایی در اختیار دادسرا قرار گرفت.