اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بازداشت عامل ترور‌ نافرجام رییس‌گمرک دیر


فرماندار دیر گفت: عامل ترور نافرجام رییس گمرک این بندر توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

ایرنا: فرماندار دیر گفت: عامل ترور نافرجام رییس گمرک این بندر توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

حمزه اعتماد افزود: فرد یادشده که مالک و ناخدای یک فروند لنج باری در بندر دیر است در واکنش به صدور رای به معدوم سازی محموله اش سو ء قصد به رییس گمرک بندر دیر کرده بود.

وی یادآورشد: این فرد با درگیری در نظم عمومی و امنیت کار اداری گمرک اختلال ایجاد کرده بود.

فرماندار دیر اضافه کرد:فرد یادشده هم اینک برای سیر مراحل قانونی و تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس قرار دارد.

ناظر گمرکات استان بوشهر نیز در این رابطه گفت:عملیات ترور رییس گمرک بندر دیر از توابع این استان نافرجام ماند.

احمد پورحیدر درگفت وگو با ایرنا افزود: مالک و ناخدای لنج باری حامل یکهزار کارتن پرتقال خارجی در واکنش به صدور رای برای معدوم سازی محموله اش تصمیم به ترور رییس گمرک بندر دیر گرفت.

وی بااشاره به اینکه این حادثه قبل از ظهر امروز (سه شنبه ) رخ داده است اظهارداشت: سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی وابسته به وزارت دارایی به دلیل اینکه محموله پرتقال یاد شده قابلیت مصرف انسانی نداشت رای به معدوم سازی این محموله داده بود.

مدیرکل گمرک بوشهر و ناظر گمرکات این استان افزود: شخص مالک و ناخدای لنج باری در واکنش به این اقدام با یک شیشه حاوی بنزین در اتاق رییس گمرک اداره بندر دیر حاضر شده و اقدام به پاشیدن بنزین روی مدیر گمرک کرده بود.

وی بااشاره به ورود محموله یاد شده از طریق گمرک بندر دیر ادامه داد: شخص یاد شده بعد از پاشیدن بنزین به دنبال پیدا کردن کبریت و یا فندک بوده که گارد حراست گمرک بندر دیر با هوشیاری وی را دستگیر و اقدام به آتش کشیدن رییس گمرک بندر دیر نافرجام ماند.

دیر یکی از بنادر مهم واردات و صادرات کالا در 180 کیلومتری جنوب مرکز استان بوشهر واقع شده است.


ویدیو مرتبط :
ترور نافرجام

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عامل اصلی ترور دادستان زابل بازداشت شد


دادستان عمومی و انقلاب زاهدان از دستگیری عامل اصلی ترور دادستان فقید زابل در استان یزد خبر داد.

خبرگزاری ایرنا: دادستان عمومی و انقلاب زاهدان از دستگیری عامل اصلی ترور دادستان فقید زابل در استان یزد خبر داد.

ˈمحمد مرزیهˈ افزود: نیروهای امنیتی کشور در اقدام اطلاعاتی ضارب اصلی دادستان و راننده دادگستری زابل که متواری بود، به همراه دو نفر از رابطان این حادثه ناجوانمردانه را جمعه شب در یزد دستگیر کردند.

موسی نوری قلعه نو دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زابل به همراه مهدی مرئی راننده دادستانی صبح روز 15 آبان ماه امسال هنگام عزیمت به محل کارشان مقابل بیمارستان امیر المومنین (ع) زابل از سوی سرنشینان مسلح یک دستگاه خودرو پژو با شلیک رگبار 17 گلوله به شهادت رسیدند
زاهدان - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب زاهدان از دستگیری عامل اصلی ترور دادستان فقید زابل در استان یزد خبر داد.

ˈمحمد مرزیهˈ روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: نیروهای امنیتی کشور در اقدام اطلاعاتی ضارب اصلی دادستان و راننده دادگستری زابل که متواری بود، به همراه دو نفر از رابطان این حادثه ناجوانمردانه را جمعه شب در یزد دستگیر کردند.

موسی نوری قلعه نو دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زابل به همراه مهدی مرئی راننده دادستانی صبح روز 15 آبان ماه امسال هنگام عزیمت به محل کارشان مقابل بیمارستان امیر المومنین (ع) زابل از سوی سرنشینان مسلح یک دستگاه خودرو پژو با شلیک رگبار 17 گلوله به شهادت رسیدند