اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بازداشت عاملان اسید پاشی به درختان


دادستان عمومی و انقلاب زابل گفت: عاملان اسید پاشی اخیر در این شهر پس از شناسایی و بازجویی به عنوان عوامل اصلی اسید پاشی درختان در این شهرستان دستگیر شدند.

خبرگزاری ایرنا: دادستان عمومی و انقلاب زابل گفت: عاملان اسید پاشی اخیر در این شهر پس از شناسایی و بازجویی به عنوان عوامل اصلی اسید پاشی درختان در این شهرستان دستگیر شدند.

ابوالفضل نجفی اظهار داشت: سه نفر چند روز گذشته اقدام به اسید پاشی تعداد زیادی از نهال های تازه كشت شده در خیابان شهید باقری شهر زابل را با هدف از بین بردن درختان انجام داده بودند دستگیر شدند.

وی گفت: پس از این حادثه با حكم قضایی نسبت به بازبینی دوربین های مداربسته اقدام و چهره متهمان شناسایی و این افراد تحت پیگرد قرار گرفتند.

دادستان عمومی و انقلاب زابل افزود: این سه نفر روز دوشنبه با حكم قضایی جلب و پس از بازجویی به جرم خودشان اعتراف كردند.

وی تصریح كرد: این متهمان دستگیر شده اعتراف كردند كه این اقدام به دستور ما فوق آنها كه یكی از مدیران دخیل در خدمات شهری شهرداری زابل است صورت گرفته كه در این راستای مدیر مربوطه جلب و تحقیق از وی ادامه دارد.

نجفی افزود: هر سه نفر متهم در اسید پاشی با قرار وثیقه آزاد هستند.

افرادی در چند روز گذشته با اقدام به اسید پاشی تعداد زیادی از نهال های تازه كشت شده را در خیابان شهید باقری شهر زابل از بین بردند.

زابل از توابع استان سیستان و بلوچستان در 205 كیلومتری شمال زاهدان مركز این استان قرار دارد.


ویدیو مرتبط :
دستگیری عاملان اسید پاشی تهران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

همچنان به‌دنبال عاملان اسید‌پاشی‌ اصفهان!



اخبار,اخبار اجتماعی , اسید‌پاشی‌

معاون امنیتی وزارت کشور در پاسخ به سوالی مبنی بر آخرین وضعیت عاملین اسید‌پاشی گفت: افراد مشکوک زیادی در این زمینه دستگیر و مورد بازجویی قرار گرفتند اما اینکه فردی به طور قطعی به محاکم قضایی معرفی شود انجام نشده است و از طریق وزارت کشور در حال پیگیری این موضوع هستیم.

حسین ذوالفقاری در حاشیه همایش معاونین سیاسی امنیتی استانداری‌های سراسر کشور با حضور محمد‌حسین مقیمی که عصر امروز در وزارت کشور برگزار شد، در پاسخ به سوالی مبنی بر آخرین وضعیت عاملین اسید‌پاشی گفت: افراد مشکوک زیادی در این زمینه دستگیر و مورد بازجویی قرار گرفتند اما اینکه فردی به طور قطعی به محاکم قضایی معرفی شود انجام نشده است و از طریق وزارت کشور در حال پیگیری این موضوع هستیم.

وی ادامه داد: ما از طریق وزیر کشور امکانات و پشتیبانی‌هایی را در جلسه اخیر شورای امنیت کشور در هفته گذشته برای نیروهای عمل‌کننده در نظر گرفتیم که در صورت موفقیت بتوانیم حمایتی را از این نیروها داشته باشیم. ذوالفقاری در پاسخ به سوالی درباره اقدامات صورت گرفته درباره اسکان ستاد‌های نوروزی گفت: ستادهای نوروزی در استان‌ها نظارت می‌شوند و دوستانی که در استان‌ها مسئولیت دارند این موضوع را دنبال می‌کنند.

وی ادامه داد: دستگاه‌های مختلف شماره‌های مختلفی را بر اساس شرح وظایف خود داده‌اند و هر استانی بر اساس شرایطی که دارد ستاد‌های نوروزی را مشخص می‌کند ضمن آنکه شما می‌دانید هم پلیس، هم اورژانس امکاناتی را به صورت تخصصی در اختیار مردم قرار می‌دهند.

معاون سیاسی امنیتی وزارت کشور در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر آخرین وضعیت دستگیری ستار ریگی گفت: ما مطمئنیم ستار ریگی دستگیر شده است و مکاتباتی را با وزارت خارجه برای درخواست هماهنگی برای اعزام یک تیم به پاکستان را داشتیم که مقدمات آن در حال انجام است. وی ادامه داد: با توجه به اینکه وی پرونده قضایی داشته‌اند حتما قابل استرداد است.

اخبار اجتماعی - فارس